2016. március 4., péntek

MISSHA szálfátyol arcmaszkok bevetésen ♥

A Missha Perfect Cover BB kréme nagy kedvencem, ezért arra gondoltam, hogyha már amúgy is szálfátyol arcmaszkok után kerestem miért ne próbálnám ki ezt a márkát, amivel már jó tapasztalatom van?

Így esett a választásom erre a 3 szálfátyol arcmaszkra, melyeket nagy lelkesedéssel kezdtem el használni.



A jelenlegi arcbőröm helyzete elég silány, ugyanis száraz-kombinált, illetve pattanásra nagyon hajlamos mostanában.
Reménykedtem, hogy ezek a maszkok legalább a szárazságon fognak tudni segíteni...

Hogy segítettek e? Lássuk.

Amit fontos tudni erről a koreai márkáról, és magukról az arcmaszkokról, hogy nem, vagy csak nagyon kis mennyiségben tartalmaznak tartósítószert, illetve más szintetikus anyagokat. Ez számomra nagy pozitívum.

Legelőször a Shea Butter, azaz a shea vajasat próbáltam ki, és már ez nagyon tetszett. Maga a termék egy nagyon vékony, szálfátyol anyag, ami át van itatva mindenféle jóval.
Minden bőrtípusra ajánlott, hidratáló, és tápláló tulajdonságai vannak.

Maga a csomag 1 maszkot tartalmaz, azonban ennél az egynél 2x tudtam felhasználni a maszkot, annyi krém volt benne, hogy nem akartam, hogy kárba vesszen, és a bőröm nem tudott egy bizonyos mennyiségnél többet beszívni, ezért döntöttem úgy, hogy szépen visszacsomagolom, és légmentesen elrakom a következő használatig.

Használata után puha lett a bőröm, kevésbé húzódott.

Másodjára az Aloe maszkot raktam fel. Azt kell, hogy mondjam, hogy talán a 3 közül ez volt az, ami annyira nem tetszett. Remekül puhította a bőrömet, viszont nagyon nagyon ragadt. Persze ez az aloe verának tudható be, ugyanis ennek a növénynek a nedve alapból is igen ragadós.
 Ezt már nem tudtam 2x felhasználni.
Miután levettem a maszkot úgy éreztem mintha feltöltődött volna a bőröm, másnap nagyon szép fényes volt önmagában is a bőröm.


És az utolsó alany a Red Ginseng volt, ami energizáló tulajdonságokkal rendelkezik. Erről is szinte ugyanazokat tudom elmondani, mint az előzőekről. Használata után érezhetően puhább, és hidratált lett az arcbőröm.


Lényegben ezek egy szuper szálfátyol maszkok, melyek verhetetlen 590 forintos áron érhetőek el.
Nagyon tudom ajánlani minden bőrtípusra, minden korosztálynak. Használatuk nem körülményes, és több fajta megtalálható belőlük, így kedvünkre válogathatunk a bőrproblémánkhoz igazodva.





1 megjegyzés: