2016. június 3., péntek

Makeup Revolution Highshine Hosszantartó Rúzs | Want to leave?

A Youtube csatornámon már esett szó erről a rúzsról a Makeup Revolution kínálatából, de megszavaztátok, hogy legyen róla egy átfogóbb poszt is.

Egy akció keretein belül rendeltem meg a Pinkpandáról ezt a rúzst, kb 590 ft-ba került, gondoltam ennyiért nagyon szuper lesz kipróbálni.
A szín az oldalon és a valóságban 2 teljesen különböző árnyalat. Sértően különböző. Azt hittem egy kellemes, lágy, hétköznapi rózsaszínt kapok, de nem. Egy élénk, rózsaszínes fukszia szín fogadott mikor kivettem a dobozából. A doboz mellesleg eszméletlenül jó, engem megvett kilóra, hogy egy ilyen olcsó termék dobozban/csomagolásban érkezik.


A textúrája is bizalomgerjesztő volt első próbálgatásokra. Krémes, jól fedő, és ez a mai napig így van. Nagyon megszerettem. Eredeti ára ugyan 1200 ft, de sokszor akciózzák, és, hogy őszinte legyek amennyiért én vettem az szinte ajándék.

Tartós is tartós, megfogja az ajkakat, vagy megszínezi...ha így jobban tetszik. Fényes finishe van, ez is külön tetszik benne, ugyanis a matt rúzsok nekem még mindig nem nagy kedvenceim.



Ha hasonlítanom kellene textúrában vagy tudásában egy ismertebb, drogériás rúzshoz, akkor a Rimmel Moisture Renew és a Rimmel Lasting finish by Kate rúzsok közé tenném.



Összességében nagyon elégedett vagyok vele, az biztos, hogyha akciózzák bármelyik színt az oldalon, és én éppen akkor és ott randalírozok tuti beszerzek belőle még pár árnyalatot.

Abszolút pénztárcabarát  :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése