2016. június 4., szombat

Today Tomorrow Always In Love Parfüm | Avon

Nagy csodálója vagyok az eredeti, legelső verziójú Today Tomorrow Always illatnak az Avontól, és mikor megláttam, hogy újabb kiadással rukkoltak elő megdobogott a szívem. Az eredeti változat ma már nem szerepel a parfümkollekciómban, de Anyukámnak a mai nap megvan, és előszeretettel fújja magára.

Sehol nem szagoltam meg mielőtt megrendeltem, de reménykedtem benne, hogy egy jóval lágyabb, édeskésebb, virágosabb ..egyszóval nyár kompatibilisebb illat lesz.


A termék 30ml-es. EDP. Azaz magasabb az illóolaj tartalma (nagyjából 8-15%).

Maga az illat nem sokban tér el a sima nagytestvérétől.
Illatjegyei a bazsarózsa, vízililiom és a pézsma.

Hogy őszinte legyek nem sok mindent érzek ki ebből a parfümből. Először én teljesen azt hittem van benne orgona, aztán második szaglásra már mintha nem is ugyanazt a parfümöt szagolnám.

Az én bőrömmel nem viselkedik úgy, ahogy én azt szeretném. Fojtó, kellemetlen citrusosság tör elő leszáradás után, és kb 1-2 óráig ez meg is marad. Utána kezd picit édeskésebb lenni, ami már sokkal elfogadhatóbb. Én azt hittem ez egy nagyon klassz, fiatalos, nyári illat lesz, de sajnos az én bőrömmel nem működik jól.

Tartóssága az én bőrömön szuper volt, estig éreztem magamon, pedig csak 2-3 fújásokat használtam belőle.

Én úgy gondolom egy remek nőies, erőteljesebb illat. Magamon ugyan nem tetszik, és valahogy a velem egykorú, huszas évei elején járó lányokon sem igazán tudom elképzelni, viszont egy érett, magabiztos nőn annál inkább.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése