2016. június 20., hétfő

Anew Fiatalság megőrző szérum

Nagyjából fél éve kezdtem otthonossá válni a szérumok világában, legelőször a L'Oreál Skin Perfectionnel kezdtem ami egy nagyon jó alapot adott, hiszen teljes mértékben biztosította számomra azt amit én elvártam tőle. Mikor elfogyott megérkezett hozzám tesztelésre ez az Avon Anew szérum, és úgy gondoltam nem veszem újra a L'Oreált, inkább adok ennek egy esélyt. Szerettem volna többfélét kipróbálni, és erre tök jó lehetőség adódott.



Ez a szérum azt ígéri, hogy rövid időn belül puhábbnak és simábbnak fog tűnni a bőr, emellett tónusosabbá, és ragyogóvá varázsolja a bőrt. Akár 2 hét alatt csökkentheti a kialakult ráncok mélységét, és feszesebbé teszi a bőrt.

Valójában amit én tapasztaltam a termékkel kapcsolatban azok nagy részben pozitívak. Érezhetően jobban hidratált, és valahogy élettel telivé varázsolta a bőrt. Én hidratálóval együtt használtam, ami annyit jelentett, hogy a megtisztított arcbőrre felvittem ezt a szérumot, miután beitta a bőr, felvittem egy hidratálókrémet is.
A termékismertetője alapján ez a szérum segíti a hidratálókrém felszívódását, így jobban tudja elérni a bőr rétegeit a krém.

Én vettem észre különbséget mikor csak az arckrémet használtam, és mikor ezzel együtt. Sokkal jobban érződött a bőrön a krém hatása, segítette a hatóanyagok bőrbe jutását.

Az illatával nem vagyok egyedül megbarátkozva. Több, mint 1,5 hónapja használnom, és még mindig hányingerem lesz tőle. Leírhatatlan, nem tudom mihez hasonlítani. Ilyen áporodott, nem túl kellemes illata van miután felvittük az arcra.

Összességében én nagyon, nagyon elégedett vagyok vele. Az összetevői sem a legvészesebbek véleményem szerint (bár elég sok minden szerepel a listában, nagyjából 50 összetevő). Egyedül pirossal a parfüm van kiemelve benne.-bár ezt nem értem hisz nagyon büdös,-

Legelőször féltem, hogy nekem ez nem fog beválni, és idősebb korosztálynak van kitalálva ez, de nagyon szépen működött a bőrömmel, így akár 20 év felett bátran tudom ajánlani mindenkinek :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése