2017. május 3., szerda

Anyáknapi Last Minute Ajándékötleteim / Akiknek nem megy a DIY - Hasznos, csajos..

A május sok szempontból a kedvenc hónapom, imádok belépni az év ennek a szakaszába. A hónap első napját már egy egész ország ünnepli, aztán az első hétvégén pedig minden szeretetünkkel és odaadásunkkal ünnepelhetjük a nőt aki életet adott nekünk, és tisztességesen felnevelt minket, az Édesanyánkat. Ez az ünnep sem az ajándékozásról szól, ha teheti mindenki töltse a szerettével ezt a napot, hiszen az együtt töltött időnél nincs is varázslatosabb. Azonban ha mégis meg szeretnénk lepni Édesanyánkat, Nagymamánkat, akkor hoztam Nektek pár szuper ötletet mivel tudnátok feldobni számukra ezt a csodaszép vasárnapot!
Sajnos én nem vagyok egy DIY tündér, bár tavaly készítettem nekik egy rózsaboxot, idén viszont nem volt időm ügyködni, így rendeltem számukra az ajándékot. Legtöbb dolgot muszáj voltam last minuteba rendelni, és imádom az olyan oldalakat, amik már másnapra szállítanak, de nagyon max 2 nap, úgyhogy én a legtöbb dolgot innen rendeltem, ahol szuper anyák napi akciók vannak jelenleg.
https://www.notino.hu/ajandek-anyukaknak/






1: Klisé, nem klisé

Klisé vagy sem, én anyukámnak ilyenkor szoktam parfümöt vásárolni. Szerencsére Ő is nagy parfüm rajongó, és szinte megegyezik az ízlésünk parfümök terén, így joly jokerként idén én egy parfümmel lepem meg édesanyámat. Itt a tavasz, jön a nyár, persze egy kellemes, friss, üde illattal lepem meg.

LINK

2: Hasznos

Nagymamám kifejtette, hogy nem szeretne még egy 34. vázát, ezért úgy beszéltük bármit is veszünk neki az hasznos legyen és figyeljünk arra, hogy nagyon érzékeny mind a bőre, mind igazából szinte minden nagymamámon :D A szeme, a fejbőre...tejóég. Komolyan minden. (szerencse, hogy ezt nem örököltem tőle) Ez egy extra last minute ajándék lesz, ma reggel rendeltem meg neki. Arra gondoltam egy multifunkcionális olajat kap Tőlem. Imádja a levendula illatát, és a fürdővízbe is szokott csepegtetni illóolajat, és még párologtatni is szokott, úgyhogy erre esett a választásom. Ez egy nyugtató olaj, amit lehet használni bőrre, vízbe, illatosítóként is. Szerintem odáig lesz érte.

LINK

3: Élmény/közösen töltött idő

Tesóimmal és apukámmal egy családi bográcsozást, sütögetést szerveztünk a hétvégére, ahol majd a nagyik és anyukák majd jól meglepődnek. Keresztanyukám is meglátogat minket, Ő messze lakik, de a hétvégére hazalátogat, és meglepjük a Mamát. :) Ennél jobbat talán ki sem találhattunk volna, és tuti ennek fognak örülni a legjobban. Family first.




4: Különlegességek

Anyósom imádja a különleges csokikat, kedvence egy narancsos praliné amit sajna nehéz beszerezni, de gondoskodtam róla, hogy többek közt ezzel köszöntsük őt anyák napján. (Ja és berendeltem az elkövetkező 5 ünnepre is, szülinap, névnap, kari stb.:D)



5: Nők vagyunk

Nagymamám nem sminkeli magát, szerintem életében nem volt rajta még szempillaspirál sem. Viszont Édesanyám, és Anyósom is előszeretettel fejezik ki ily mód nőiességüket. Általában mini kiszerelésekből álló szetteket szeretek ilyenkor ajándékozni, hogy minél több apróság legyen a csomagban, és ha esetleg valamelyik beválna vagy éppen nem akkor tudjuk mi újra vevős és bevált nekik és mit felejtsünk el.
Anyukám így talált rá egy Lancome szemceruzára és sminklemosóra amire a mai napig esküszik, és a kedvenc sminkmárkája lett.

LINK


Ti mit adtok idén az Anyukátoknak/Nagymamátoknak? Esetleg van valami különlegesebb hagyományotok a családban erre a napra?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése