2017. május 8., hétfő

Innisfree The Minimum Moist hidratálókrém / Érzékeny bőrűek legjobb barátja?!?!

Elgondolkodtam reggel, hogy hány éves korom óta használok az arcomra hidratálókrémet, meg úgy umblock mi volt az első termék amit magamra kentem, és hát persze. Az arckrém. De hát kinek nem? Szerintem ezzel kezdi a legtöbb kamasz lány, hogy beszerez magának egy arckrémet, mellé mondjuk egy tonikot, vagy valami ilyesmi. Nálam legalábbis így volt. Kb 15 éves korom óta használok kisebb nagyobb kihagyásokkal arckrémet, és azt kell mondjam számomra mindig is mumus volt ez a téma. Azért volt mumus, mert annyi rosszat kipróbáltam, és szó szerint évekig kentem magamra azokat a krémeket, amiket bár ne tettem volna. Szerencsére testápolót nem kentem, a mai napig büszke vagyok erre a cselekedetemre :D
A lényeg az egészben, hogy számomra ez az arckrémes dolog mindig nagy dilemma volt. Szerettem volna, hogyha nem jönne le az arcom cafatokban, és végre jó lett volna már megtalálnom azt a krémet amit tudok használni hosszútávon, mindenféle következmény nélkül. (értem ezalatt azt, hogy a parfüm, a sok színezék, alkohol, mennyit árt a bőrnek és évekig szívtam emiatt...) Ha tehetném visszamennék majdnem 10 évet és tarkón csapdosnám magam, hogy inkább ne használjak semmit, csak azokat a gagyi -horrorisztikusan gagyi, de tényleg-krémeket ne kenjem fel a bőrömre.

Ma már persze úgy érzem, hogy több eszem van. Megválogatom miket kenek magamra, megtanultam a leckét. Nem kell többet indokolatlanul vakaróznom a parfümös termékektől, meg csontig szárítani a bőrömet az alkohol tartalmú krémektől, mert már okosabb vagyok, és rájöttem nekem ez nem tesz jót. Mondhatnám úgy is, irritálja a bőrömet. Legutóbbi tesztalanyom az Innisfree The minimum moist for sensitive skin hidratálója volt. Még mindig nem vagyok bőrgyógyász, és nem is vagyok nagy szakértője a bőrápolásnak, én csak azt tudom az én bőrömnek mi tesz jót. És ez például jót tett. Erről a krémről először Vikinél olvastam, ott szúrt szemet, és egyből megrendeltem. Szuper áron lehet hozzájutni, nem kell érte bankot sem rabolni, max 3000 forintért be lehet szerezni. Én ebayről vettem.



A nevében is benne van, minimum. Rövid, tömör, de annál szebb incije van. 10 összetevőből áll, ahogy említettem azok az összetevők amik "bántják" a bőrömet szerencsére nem kaptak helyet benne. (Parfüm, alkohol, parabén, színezékek).
Igazából én reggeli hidratálónak vettem, de én türelmetlen típus vagyok, a Clinique Moisture Surge hozzászoktatott, hogy fél perc alatt beszívódik a bőrbe, és azóta én ezt várom el egy reggeli, rohanós rutinba beépíthető krémtől. Amikor nem rohanok felkenem reggel is, de általában este szoktam jobban használni, akkor felőlem addig időzik a bőrömön ameddig szeretne.
Számomra ez a negatívuma van csak, hogy az én bőrömnek kell egy erős 10-15 perc míg beszívja és csak utána lehet rá sminkelni.

Összességében én elégedett vagyok vele, 40 ml-t kapunk kevesebb, mint 3000 forintért. Az állaga nem zsíros, szépen eloszlatható, nem tömíti el a pórusokat, adagolni is könnyű a csőrös kiszerelés végett. Felbontástól számított 3 hónapon belül viszont célszerű elhasználni, mert tovább nem őrzi szavatosságát.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése