2017. május 17., szerda

Clochee Simply Organic micellás tisztító víz

Mostanában szerves részét képezik az arcápolási rutinomnak a tonikok és különböző micellás vizek. Arclemosás után mintegy frissítő, tonizáló termékként abszolút beleépült a napi rutinomba. Egy ideje elkezdtem használni ezt a számomra új márkát, a Clochee-t. A márka organikus/vegán termékeket gyárt, csupa természetes összetevő, szuper összetevő lista.
Clochee Simpy Organic tisztító micellás víz







Általában a micellás vizekkel nem vagyok jó barátságban, eddig akármennyit próbáltam mind hagyott egy kellemetlen, ragacsos érzetet a bőrön. Sminklemosásra egy sem vált be, tonikként viszont volt ami jól teljesített. Ezzel sem volt gond, sőt. Egy tiszta, majdnem áttetsző folyadék, talán picit sárgás. Kevés kell belőle, mert ha sokat viszünk fel akkor ragad, tapad, kényelmetlen. Általában 1 teljes pumpa kézzel eldolgozva bőven elegendő, hogy a nyakamig letudjam dolgozni.
Az illatát nehéz volt megszokni, fura, gyógynövényes illat. Viszont nem tartalmaz parfümöt, ami plusz pont. Parabént, szilikon és ásványi olajat sem tartalmaz. Kellemes érzés a bőrön, nem feszül, anti-aging összetevőt tartalmaz, emellett damaszkuszi rózsavízzel és keserű narancskivonattal gazdagított.
Gyorsan felszívódik, ezáltal szeretem reggel is használni a nagy sietségben, mert míg a fürdőből a sminkes asztalomhoz érek már be is szívódott.

Ez a 250 ml kiszerelés nagyon sokáig elég, még napi 2x használat mellett is. A flakon borzasztóan záródik, ha nem nyomom le az adagolót akkor is folyik belőle a termék, ha picit megdöntöm, utazásra nem vinném magammal ebben a formájában. Viszont plusz pont, hogy színezett az üvege, ami kedvezően hat a benne lévő antioxidánsoknak.
Ha jól tudom egy lengyel márkáról van szó, nem igazán hallani/olvasni róla magyar felületeken, krémmánián sem található meg, így tényleg talán elsőként tudok róla nyilatkozni Nektek.

Összességében nagyon elégedett vagyok vele, amit várok egy toniktól/micellás víztől azt tökéletesen hozza. Nem nehezül el utána a bőr, tökéletes előkészítője a többi terméknek a bőrápoláshoz.
Egyedül az árával nem vagyok kibékülve, de mivel gazdaságos, sokáig elég rendszeres használat mellett is, így nem fájna érte a szívem, hogy többet kell érte fizetnem, hisz tovább is tudom használni ;)

Ingredients:

Aqua, Citrus Aurantium Amara Flower Water, Polyglyceryl-4 Laurate/Sebacate, Polyglyceryl-6 Caprylate/Caprate, Glycerin, Rosa Damascena Flower Water, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Citric Acid, Sodium Dehydroacetate


1 megjegyzés:

  1. tök jó, hogy egyre jobban benne vagy a tudatos arcápolásban és írsz az összetevőkről (és a videóidban is beszélsz róluk).
    Én igazából csak reggel használok micellás vizet, azzal törlöm át az arcomat ébredés után, de mindig lemosom. Este maximum csak a kettős arctisztítás után is még éktelenkedő szempillaspirál maradványokat szoktam eltakarítani a vizekkel. Próbáltam már a Garnier két rózsaszínjét, a Nivea rózsaszínjét és a Bioderma rózsaszínjét, de nagy különbséget én se vettem igazából észre. :D Erre pont jó mind, amire használom.

    VálaszTörlés