2017. június 13., kedd

MEDIBLANC Strong Black fehérítős fogkrém

Mostanában nem tudok nagyobb slágert említeni a fogfehérítésnél, és különösen a fekete fogkrémek nagyon felkapottak manapság. Ki ne szeretne pici pénzből gyönyörűen fehér, tiszta fogakat..nem?

Mediblanc Strong Black fogkrémét tesztelgettem heteken keresztül, és meglepő végeredményt sikerült vele elérnem. Sajnos előtte utána képekkel nem készültem, ejnye-bejnye, tudom. Egyébként képen nem is látszana a változás, mert az mondanám nem is ténylegesen lett fehérebb a fogam, hanem jóval tisztábbak lettek ennek a fogkrémnek a használatával, mint bármelyik más eddig használt fogkrémmel.






Egy ideig féltem használni, mert pár napos használat után érzékennyé váltak a fogaim, de kiderült nem ennek a terméknek a hatására.
Esténként szoktam használni, reggel sima fogkrémet használok. Eszméletlen simára tisztítja a fogakat, szinte már nyikorgósan tisztára. Nem habzik, nincs benne habzást elősegítő összetevő, elsőre nagyon fura volt, hiszen egy fogkrémtől elvártam eddig,hogy felhabozzon, de ez egyáltalán nem. Szinte csak a krémet oszlatja el az ember, habzás nélkül. Hozzá lehet szokni. Egyébként gyerekfogkrém íze van, épp, hogy mentolos, de inkább édesebb, de mégis elég erős, és néha csípett. 1-2 percnél tovább nem használtam, mert így is nyikorgósra tisztította a fogakat, és utána már kellemetlen érzés volt. Picit macerás csak, a fekete színéből adódóan a fehér mosdókagyló mindenhol olyan lesz, de szerencsére gyorsan le lehet tisztítani, nem fogja be.

Szerencsére az ára egyre kedvezőbb, mikor én elkezdtem használni még majdnem dupla áron lehetett beszerezni. Akkor azt mondtam úgyis megéri, de most ennyiért meg tényleg kihagyhatatlan.

Összességében amit imádok benne, hogy érzésre még egy fogkrém sem produkált ennyire tiszta érzést, sokkal tisztábbak a fogaim a használata után. Nagyjából 5 nap elteltével vettem először észre a változást a fogaimon, sokkal szebbek, fényesebbek és fehérebbnek tűntek, mint a használata előtt. Nagyjából 2 hete már csak heti 3x használom (azt sehol sem írja, hogy ne lehetne tovább, de nekem így vált be és spórolok vele:D)

Hogy van e fehérítő hatása? Van...
Hatóanyaga a növényi szén és a szilikát. Nem tartalmaz SLS-t, parabént, peroxidot, és esetleges irritáló összetevőket.
...de nem kell azt várni, hogy olyan fehérek lesznek, mintha fogászati úton csináltattuk volna.



Ti próbáltatok már fekete fogkrémet? 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése