2017. június 27., kedd

Eucerin 50+ fényvédő géles krém arcra

Most mondjam el megint? Igen. Fontos a fényvédelem. Elengedhetetlen. Nyáron főként, és magas faktorszámú fényvédő legyen, de télen is elengedhetetlen. Ha nem is egy 50-es SPF tartalmú krém, de minimum 25-el kenjük magunkat.

Az idei nyáron az arcom védelméért az Eucerin SPF 50 fényvédője felel.





Szerettem volna egy könnyed állagú krémet, ugyanis az előző fényvédőm nagyon csillogott a bőrömön, és nyárra mindenképp egy olyan darabot szerettem volna, ami matt, de minimum félmatt finisht biztosít.
Zsíros, pattanásokra hajlamos bőrre ajánlják, nekem normál a bőrtípusom, télen száraz, most így nyáron kicsit zsíros, de felettébb jól működik a bőrömmel. Géles krém állagának köszönhetően eszméletlen gyorsan beszívódik, nem ragad, nem hagy kellemetlen érzetet a bőrön. Nem okozott egyszer sem pattanásokat vagy egyéb bőrirritációt. Parfüm mentes, minimális krém illata van. Matt finisht ígér, én inkább félmattnak mondanám. De amúgy szuper. Én azért is váltottam az előző fényvédőmről, mert az baromira csillogott a bőrömön, és szerettem volna nyárra, hogy matt legyen a bőröm.

Oil control hatását a nap folyamán én nem vettem észre, de biztos akinek zsírosabb a bőre annak szembetűnőbb lehet.

Összességében én egy szuper fényvédőnek találom. Nyárra a legjobb az állaga miatt. Nem használnék mást helyette. Külön plusz pedig, hogy nem kell külföldről rendelgetni, mert magyar webshopban és a patikákban is fellelhető. Őszre télre jöhet egy nehezebb állagú krém, de így nyárra ez telitalálat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése