2011. július 2., szombat

Napi minta étrendem fogyózóknak!

Sziasztok!
Már egy ideje készültem ezzel a bejegyzéssel, de most jutottam csak el odáig hogy el is tudjam készíteni nektek ezt a postot..
Lássunk hozzá..

Én általában minden reggelemet puffasztott rizzsel kezdem és valami felvágottal,sajttal, amit "megbolondítok" valami fincsi kis zöldséggel/zöldségekkel. Ez esetben még ittam egy kis joghurtot ami a kedvenceim közé sorolható!
-A puffasztott rizs nagyon egészséges, laktató, és kis mértékben nem hízlaló táplálék.

-A paradicsom,uborka kombo nagyon finom rengeteg vitaminnal ami jól indítja a napot!

-Sajt: én általában Edami sajtot vagy kevésbé zsíros sajtokat szoktam fogyasztani. A legzsírosabb sajt a Trappista

A következő étkezés az ebéd szokott lenni, tudom egy nap 5x kellene étkezni de ezt valahogy sosem tudom betartani...későn kelek és akkor már inkább nevezhető ez tízórainak...

Na szóval az ebéd nálam mindig más, mikor nagyon éhes vagyok akkor általában tojást szoktam enni, abból is csak 2-3-at azt is megsütve olívaolajon....
Ez esetben egy nagyon egészséges, és nagyon finom ebéddel "készültem"..=)
Alapjáraton nagyon parázós vagyok, így félek halat enni, sok olyat hallottam hogy valaki megfulladt egy szálka miatt.., de végülis szeretem az ízét és az a lényeg..:D Ki kellene találni valami okostojásnak egy szálkázógépet..:D Na hajrááááá feladat adott...:P

De mivel tudom hogy nagyon egészséges hát egye fene ma halatt ettem ebédre,rizzsel és cukkínivel, amit sajnos kis rántással ettem, de ennyit engedélyezek magamnak..:)
Túl "fullasztónak" tartom az ilyen ebédeket a rizs is száraz..stb. így mellé barack befőttet ettem, igazi mama módra..:)
-A hal köztudottan az egyik legegészségesebb hús fajta, nagyon finom, és fogyókúrához elengedhetetlen fehérje forrás..

-Rizs, egy gyorsan felszívódó szénhidrát melyre ilyenkor van a legnagyobb szükség, B1,-B2,-és B6 vitaminban gazdag.. És eléggé laktató is..:D


-Cukkíni, egy alapjáraton szerintem ízetlen zöldség ami még rántva is jó béta karotin forrás és C vitaminban igen gazdag...

Jöjjön a vacsi amit nevezek én inkább uzsonnának mert vacsorázni én nem szoktam...
Én ált. jóreggeltet szoktam enni 5-6 óra körül ez az utolsó dolog amit a nap folyamán eszek, mivel este 6 után már nem étkezem....
Ilyenkor általában egy 50g-os kis csomagocskával szoktam enni..( nem egész dobozzal..=)
Nagyon finom olykor mikor nagyon sietek reggelire is ezt eszem..

 -Erről nem tudok sok mindent írni, nagyon finom 1 db kekszbe mindössze 57kcal van, laktató, és teljes értékű gabonából készül...

És most elég fura lesz, de én csak ennyit eszem egy nap, és fura módon nem koplalok nem vagyok NAGYON éhes este fele, jó igaz betudnék vágni egy szelet pizzát este 9-10 körül de van annyi önkontrollom, hogy ezt fékezni tudjam.
Ha már nagyon nem bírom, és este 8 után mikor hazaérek a futásbol nagyon éhes leszek egy ilyen íncsiklandozó itallal telítem a gyomrom és egyben frissítem is magam...

-Ez csak sima víz friss citrommal és term. le van hűtve ami egy forró nyári napon nagyon jól tud esni!!!! :)

Hát igazából ennyi lenne az én napi adagocskáim..nekem egy napra ennyi bőven elég..nem koplalok, nem éhezek..és remélem ha ezt betratom meglesz az eredménye..

Ti milyen sűrűn éreztek késztetést hogy megváltoztassátok az étkezési szokásaitokat?
Egészségesebben, kalória szegényesebben étkezzetek?

1 megjegyzés: