2011. augusztus 1., hétfő

Big Avon Haul! 11-es katalógus

Üdvözlet mindenkinek! :)

Ma végre, valahára kézhez kaptam a már "oly rég" (kb 3 napja) :) megrendelt Avon csomagomat!
Nagyon izgatott voltam, fogalmam sincs miért, hiszen máskor is rendeltem ennyit..stb...stb...stb.
Úgy vártam ezt a "hülye" kis csomagot, mint a Messiást, de tényleg..:)
Csöngettek, kirohantam, elestem..:) Hihi, áláírtam, átvettem, berohantam, széttéptem a dobozt..:)
Kb ennyi történt nagyjából 30mp alatt..:D
No és most lássuk mit hozott nekem az a kedves futár fiú!
Együtt a család..:)
Akkor még 1x leírom, hogy nagyon vártam őket, természetesen ezekről a termékekről majd tesztek is felkerülnek a blogba, várjuk ki a végét!
Először is amit vártam a legjobban az a pirosító, és a szempillaspirál, és a hajegyenesítő szérum volt.
Ezekért ölni tudtam volna.

Csomag tartalma:
1.Planet Spa-Japán Szaké és Rizs lehúzható arcmaszk
2.Hidratáló, élénkítő testápoló olaj
3.Habfürdő-Vanília illattal
4.Senses-Summer Breeze tusfürdő
5.Senses-Waterfall tusfürdő
6.Pirosító gyöngyök
7.SuperCurl szempillaspirál
8.Hajegyenesítő szérum
9.Hosszan tartó körömlakk-Midnight Plum
10. Hosszan tartó körömlakk-Coral Beat
11. 2db/Color Trend hosszabbító szempillaspirál (ajándék lesz)
12.Naturals-Kókuszos kéz,-és testápoló

Most egy darabig nem fogok vásárolni az Avonból, kicsit már elegem van ebből a várakozásból..:)
Na jó nem, de azért megviselő egy mániákusnak..:P

Eszméletlen vártam már a lakkokat, a Midnight Plum régi kedvencem volt a katalógusokat lapozgatva.
Amikor először megláttam akkor tudtam hogy nekem ilyen kell, gyönyörű, lilás-feketés beütése van..IMÁDOM
A Coral-Beat árnyalat is nagyon tetszik, igazi rikítós, nyárias, a nevében is szereplő Coral szín, ez is nagy kedvenc lesz már előre látom! :)
Annyira, de annyira vártam ezt a kis dobozkát, igaz picit csalódtam, mivel nagyobbra számítottam, a gyöngyök is elég aprókák, de azért szerintem kiadós lesz. A színe szerintem így dobozban gyönyörű, még nem próbáltam, mert kb. fél órája "dobta" be a futárka. Bordó, rózsaszín, barna, ilyen színek található benne.
Már akartam egy ilyen spirált, aminek ferde a keféje, nem volt konkrétan megkötve hogy milyen márka stb.Nagyon szimpatikus volt ez a spirál, így megvettem és nagyon durván pozitívan csalódtam. A keféje..*.* valami brutálisan dús, nagyon jól hajlik, de azért mégsem. Kíváncsi leszek a hatására. Ívelt, dús pillákat ígér, nekem erre van szükségem. MINDENT BELE ÖREGEM! =)
Nagyon imádom az Avonnak a testápolóit. Számomra ezek az örök favoritok. Nagyon könnyen beszívódnak, hidratálnak..balhblalbla..:) Jelenleg ez a kókuszos a kedvenc, már 10 perce, amúgy ebből van egy málnásom is, de az túl ilyen műmálna illatú..:D ez veri az előzőt!
Egyszerűen nem tudok betelni ezekkel a tusfürdőkkel, habfürdővel, annyira jó az illatuk, annyira kellemes!A Waterfall picit pasisnak tűnik, az majd megy a bátyámnak, de a Summer Breeze..wáow az fantasztikus, a vaníliás habfürdőről ne is beszélve. Imádom a habfürdőket, illóolajokat..!
Viszonylag régóta használom a Planet Spa arcra való termékeit, ez a maszk már régen ,megvolt, akkor imádtam, nagyon finom, puha, kellemes lett tőle az arcbőröm, az illata meg valami mese, nagyon hasonlít a naptejek illatára amiket én amúgy is komázok, így nyert ügye van.
Na, ez az a termék amitől szó szerint csodát várok. A töredezett hajra való hasonló kis világos zöld terméket már használtam/használom, és az nagyon-nagyon jó. Remélem ennek meglesz a hatása az én loboncomon is..:)


Igazából, ennyit sikerült beszereznem a 11-es katalógusból, remélem nektek is kedvezőek lesznek az akciók.

Remélem jól fog telni a napotok, nekem biztos..:)


Ti vásároltatok mostanában az Avon-ból? 
Szerintetek is magasabb, színvonalasabb termékeket kapunk már?
Szeretitek?
Van elképzelésetek, kívánságlistátok, mit szeretnétek "zsákmányolni" ebből a katalógusból?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése