2011. augusztus 24., szerda

15+1! Első kérdőívem kitöltése..:)

Sziasztok!
Először mikor megjelentek ezek a kérdőívek rohadt messze álltak tőlem, miszerint, kit érdekel az hogy én most mitől félek, meg a szüleim hogy hívnak, de egyre többet nézegettem és engem érdekelt kit hogy hívnak otthon, mitől fél, így gondoltam megpróbálkozok, hogy én is kitöltöm hátha valaki érdekel, és hasonlóképpen vélekedik mint én..stb.
Akkor lássuk is azokat a kérdéseket!

1:Van olyan beceneved amin csak a családod hív?
 Persze! Elég változatosak a nevek a családba, minden nap másik nevet használok..:) hahh, apum szokott mindig becézgeti, olykor törpének, pipinek, husinak, anyukám a szokásos, Anikó Ő nem becézget túl, tesóim Ancsának, Án-nak, Pancsinak,Pancsának, így senki nem hív csak a 4 fal között, meg is ölném őket ha az utcán utánam kiabálna valaki hogy "héy Pancsa" ..:)

2. Milyen fura szokásod/szokásaid van/vannak?

Húh, hát van pár hülye szokásom. Pl: hogy nem szeretem ha osztoznom kell a fogkrémen bárkivel is, lehet az családtag,bárki. Mindig saját magamnak megveszem és elrakom, amit csak én használok. Utálom ha valaki hozzám ér mikor melegem van, izzadok, akkor semmilyen érintést nem viselek el.

3. Van valamilyen furcsa fóbiád?

Nincsenek furcsa fóbiáim, de "sima" fóbiáim vannak. RENGETEG. 
-Félek a sötétbe
-Félek a békáktól
-Irtózom a magasságtól (nagyon durván)

4. Van olyan dal amit ha egyedül vagy otthon hangosan bömböltetsz de ciki lenne mások előtt is bevállalni?

Sosem vagyok egyedül itthon..:) De amúgy is szoktam hangosan zenét hallgatni, engem nem érdekel mi ciki mi nem, talán az ilyen mulatós számokat nem hallgatom hangosan, mert le hallatszódik az utcára az udvarra..stb.:)


5. Van valami faksznid? Valami amit nem tudsz elviselni ha mások csinálják, pedig sima hétköznapi dolog.

Utálom, ha valaki totyog előttem valahol a városba vagy a buszon stb.
Rühellem mikor a buszon tök sok hely üres, de egy vénember persze hogy mellém ül. Azt sem szeretem mikor belül ülök és leszeretnék szállni, és aki kivülről ül nem áll fel hanem csak behúzza a lábát, és tudja jól hogy úgysem tudok úgy kimenni, de az istenért sem állna fel...-.-*
Nem szeretem ha valaki értetlen. Akinek mindent a szájába kell rágni, ezt ki nem állhatom.
Ha valaki nyitott szájjal rágózik(mentolosat) na az kitud készíteni, a falba tudnám verni a fejem, ha valaki előttem-mellettem ezt csinálja......LECSAPOM!

6. Van valami fura szokásod ha ideges vagy?

Van. Török, zúzok, vagdalózok, és mindenkit kiosztok.
7. Az ágy melyik oldalán alszol?

Ha úgy nézzük hogy rajta fekszem akkor bal oldalt, de sokszor reggelre már a jobb oldalt vagyok. Van, hogy középen alszom, mikor hogy kényelmes. Ha nagyon fáradt vagyok bárhol elalszom, de ha éppen álmatlanságban szenvedek észrevettem, hogy csak jobb oldalt tudok elaludni.
8. Mi volt az első plüssállatod és hogy hívták?

Huhh hát nem tudom mi volt az első, de ami mély nyomott hagyott az egy Micimackó volt, majdnem 2 méteres állat volt, és Micimackónak hívták..:D
9. Mit rendelsz általában kávézókban?

Nem sűrűn járok kávézókba, sőt sosem, de ha igen akkor extra habos Capucchino-t :D

10. Van olyan tipp vagy tanács amit hangoztatsz hogy fontos, de általában nem tartod be?

Nem igazán, talán az hogy alvás előtt mindig tisztítsuk meg az arcbőrünket teljesen. Én ezt mindig elhanyagolom. Mármint lemosom a sminket, C&C gélt használok, de van hogy marad egy kis szemfesték a szemem alatt,de a lusta vagyok lemosni..:(
11. Melyik irányba fordulsz a zuhanyzóban?

Sarokkádunk van:) De ha zuhanyzom akkor balra.


12. Van valami furcsa testi adottságod?

A jobb kezem mutató ujjának ujjpercét derékszögbe tudom hátrafele "rakni". 
Egyenesen felfele emelve a kezem olyan mintha lefelé emelném..:) remélem értitek..:)

13. Mi az az étel amiről tudod hogy nem egészséges de szereted enni mert megnyugtat vagy csak simán imádod?

 Elég rég nem ettem egészségtelen kaját, de tudom hogy a Chips nem tesz jót, pedig imádom!!! A cukorért ölni tudnék néha, ami tudom hogy tönkreteszi a fogakat.:S

14. Van olyan szó, kifejezés vagy mondat amit gyakran használsz?

Persze, Rendben, Igen...és egyéb helyeslések:)
15. Miben alszol? Őszintén!

Attól függ, ha egyedül vagyok akkor bugyi+top/polo, ha nem akkor rövidnaci+top/polo-->ez ált, nyáron, télen nagy, meleg pulcsi, hosszu melegítő és van hogy kesztyűt is felveszek, extra vastag zokni..:)

+1 Hordtál olyan ruhát amiről, akkor meg voltál győződve hogy menő, de visszagondolva vérciki volt?

Persze! :D Most készülök elégetni jó párat..:D hahahh..de tényleg! Van egy szürke denevérujjas, tunika szerű, bő felsőm, amit imádtam mikor nagyobb darab voltam, (nem mintha most lennék olyan nagy) de akkoriban lecsalt rolam egy 5kg-ot, mostmár inkább "rámad" +5-öt..:D
Nektek milyen furcsa szokásaitok vannak? Osszátok meg velem! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése