2011. augusztus 22., hétfő

Megfelelő hajvasaló kiválasztása+tippek

Szerintem az egyik legfontosabb dolog, hogy óvjuk a hajunkat még akkor is mikor roncsoljuk, az az megfelelő eszköz kiválasztása. Nagyon sokáig szenvedtettem a hajam egy régi, ormótlan, hajvasalóval amivel kreppelni is lehetett, szerintem ti is emlékeztek az ilyenekre! Már akkor utáltam a hajvasalást, mert hogy nekem sosem sikerült úgy kiegyenesíteni, hogy a következő 10 percben ne göndörödjön vissza. Akkoriban belegondolva mindig a bénaságomra fogtam, de egy idő után rájöttem, hogy váltani kellene. Elmentem hát ujjat venni, ki is néztem egyet, ami hála az égnek nem volt épp készleten mert az is egy nagy sz*r volt, így jóval drágábbat vettem meg, de nem bántam meg. Remington S2002-es típusú hajvasalót vásároltam akkoriban 5-6ezer ft körül volt.Még így sem volt sok, ma meg már jóval olcsóbb szerintem. Fontos kritérium volt, hogy kerámialapos legyen, mert az állítólag kevésbé roncsolja a hajat. A "mai" hajvasalók már azért ennél sokkal fejlettebbek ionosak..stb.stb. De a célra ez bőven-bőven megfelel. Lassan 2 éve vettem és még mindig jó szolgálatot tesz.
 

 Szerintem manapság ez az egyik legelterjedtebb hajvasaló, nagyon sok mindenkinek ilyen van, és sokuk meg is van vele elégedve, de akkor most lássuk a már modernizáltabbakat..:)

Remington Aqualisse s8102

Ez már egy jóval modernebb, digitális hőfokszabályzós készülék


 Ez is szintén kerámia bevonatos, sőt még teflon bevonatos is..:D Felmelegedési ideje 30mp körül van, mint az előzőnek. Árát tekintve 9ezer ft körül van. De nagyjából ugyanannyit tud mint az S2002.


Bellissima IMETEC B25




A lapok kíméletesek a hajhoz, és nem képződik rajtuk felületi sérülés, így hosszú ideig kitartanak. Kis kijelző mutatja, hogy milyen meleg éppen a vasaló. Gyorsan, 30 másodperc alatt felmelegszik, így a reggeli rohanásban is használható. Minden hajhosszhoz kényelmes. Ára 7000 forint körül.

 Philips SalonStraight Pro XL

 A szélesebb lapja segítségével egyszerre nagyobb mennyiségű hajat tudunk kiegyenesíteni vele, és az eredmény is szebb lesz, mint a normál szélességű lapok esetében. A készülék 220 fokig melegszik fel, akár 30 másodperc alatt.Speciel nekem nem kellene, nem azért mert túl drága hanem mert, olyan ormótlannak tűnik, szerintem egy vékonyabbal jobban lehet dolgozni. 9-10ezer ft között van az ára.

 Braun-Satin Hair Color

 
 Ez egy durva hajvasaló, mármint nem azért mert rossz hanem szerintem nagyon is jó, speciálisan, képzeljétek el, festett hajra fejlesztették ki, mely védi a haj külső szerkezetét.
A hajvasaló beépített hőszabályzóját a hajtípusnak megfelelően vékony, normál vagy vastag szálú hajhoz állíthatod be. A kissé borsos ár - 18 990 forint - megéri, ha rendszeresen fested a haja.:)
 És akkor jöjjön pár tipp tőlem, hogyan vigyázhatsz még jobban a hajadra.:)
Így vasald simára!

A hajvasalás technikája nem egy nagy ördöngösség, hamar bele lehet jönni. Lényeg, hogy a jól megszárított hajon alkalmazd, amit akár úgyis elérhetsz, hogy hagyod a levegőn megszáradni, vagy ha frizurát készítesz, akkor lehetőleg kerámia belsejű körkefével formázd. Ezek után tűzd fel egy részét, és így állj neki a műveletnek. Mindig a tövétől haladj kifele, kis tincsenként. Ahogy egy sor kész, fentről lebontasz egy következő adagot, és azzal folytatod. Nincs különösebben technikája, esetleg az okozhat gondot, hogy hátul se maradjon hullám, de ha kis adagokkal dolgozol, akkor ez is könnyen elkerülhető. 

Mire figyelj oda!
Fontos, hogy ne alkalmazd a hajvasalót vizes hajon, csak ha nem kifejezetten erre is kivan fejlesztve. Mindig használj hővédő spray-t mellyel megóvhatod a hajszálaidat! 2-3-nál többször sose húzd végig a vasalót a hajadon, és ne hagyd rajta sokáig, egyszerű, gyors könnyed mozdulattal húzd végig a haj teljes hosszán.

Nem árt fixálni valamivel!
Hogy még tovább tartó eredményt kaphassunk és, hogy ne göndörödjön be a hajunk az első utcára lépéskor ajánlatos valami fixálóval "stabilizálni" ! Ez lehet lakk, vagy wax, mind1. A lényeg hogy tartson valamit a hajon.

Használj speciális samponokat,balzsamokat!
Nem árt kisérletezni 1-1 ilyen termékkel, mert vannak tényleg hatásosak, és ha nem is egyenesítik, ki maximálisan a hajat, de legalább egy jó alapot adhatnak az egyenes hajnak. Puhává válhat tőle a haj, kócmentessé, na és ki ne felejtsük, hogy lehet hogy valakinek be is váli. 


Nivea-Straight and Easy

 
Gliss Kur-Asia Straight
 
 Ti milyen gyakran vasaljátok a hajatok? Milyen vasalótok van? Milyen termékekkel véditek még a hajatokat?

Puszi: Nikó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése