2011. augusztus 20., szombat

Nivea Visage Make Up Starter vélemény

Sziasztok!
Most az egyik arckrémemről lesz szó, amit nemrég vásároltam, de éppen elég ideje, hogy már véleményt is tudjak róla mondani. Már régóta szerettem volna egy Nivea arckrémet, csak elakartam fogyasztani az akkorit.Mikor elkezdték reklámozni ezt a Makeup Startert, már tudtam, hogy ez nekem kellene fog.
Nagy meglepetésre elég barátságos ára volt, és pont akkor akciózta a Rossmann is..:)
Elmentem hát és vettem egy tégelyt(50ml).

Először picit "bajba voltam" mivel ezt egy inkább géles állagúnak mondanám, nem krémesnek.

Tény hogy nagyon könnyed, hamar szárad, innen jött hogy 1min., szóval egy perc alatt megszárad.
Nem mértem le az időt, de tényleg valami 1-1,5 perc volt mire megszáradt, ez idő alatt kitaláltam milyen sminket szeretnék magamnak. Egy igazi rohanós reggelre ez tökéletes lesz.

Lehet hogy nekem vannak nagy elvárásaim, de valami bibi azért akad.
Nem érzem utána olyan nagyon hidratáltnak az arcomat, mint "kellene".
Olyan semmilyen érzést kelt, mintha hidratáltad volna, de azért mégsem.
Ezt furának tartom, de ez az egyetlen "hibája" ha mondhatom így.
Az illatáért oda vagyok meg vissza, pont valamelyik nap említettem az egyik barátnőmnek, hogy ha lenne egy ilyen parfüm, aminek ilyen az illata tuti megvenném..:) Tényleg!


Szerintem érdemes megvenni, mert szerintem sokáig is elég, meg ár-érték arányban is szuperál.

Ár: Akciósan 1099,-


UI: Most a Rossmann-ban minden Nivea termékre 25% kedvezményt kaptok, ha szeretnétek akciósan beszerezni ezt a "kencét" :)


Puszi:Nikó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése