2011. augusztus 23., kedd

Wella Pro Series-Repair

 Sampon!


Már több mint 1 hónapja használom a Wellának ezt az új samponját, és most megszeretném osztani veletek az érzéseimet, tapasztalataimat ezzel a termékkel kapcsolatban.


Őszintén, én sampontól nem várok nagy csodát, sokkal inkább a balzsamoktól, pakolásoktól látom, hogy a hajam fényes vagy puha..stb. Igazából ezt csak kíváncsiságból vettem meg, no meg azért mert akciós is volt és szerintem még az árát is megéri, mert 500ml és nagyjából, átlagáron olyan 900ft körül van.
Az illatáért odavagyok, de szerintem én minden sampon,balzsam termékért..:)
Engem már csak az illatokkal is belehet fűzni..:D
Az állaga elég sűrű, de pont jó, speciel én nem is szeretem a nagyon folyós samponokat, bár különbséget abszolút nem látok benne. Az első használatkor még nem vettem nagyobb változást észre, a 3.-4. alkalomkor már szemmel láthatóan simább, puhább, és fényesebb lett a hajam. Visszatérve az illatához, én kb. 3-4 naponta mosok hajat és a hajamba az illata egy hajmosást is kibír..:D Friss illatot kelt.
Mint említettem, nem várok csodát a samponoktól, de ennél viszont nem várt csodát kaptam...Kipróbáltam nektek hogy nem balzsamoztam utána csak símán sampon és semmi más 7végére. Nem azt mondom hogy olyan eredményt kaptam, mint ha teljesen le van ápolva balzsamozva, pakolásozva, de puha lett, nem volt száraz, vagy szálkás. Egyébként van ennek a samponnak balzsamjai is azt még nem vettem meg, de ha a sampon ilyen jó, akkor beruházok rá.....

Balzsam!


 

A Wella nekem mindig magasabb minőséget, fodrászok által használt termékeket idéz elő. Érdemes kipróbálni, természetesen több fajta is van. Van Volumen-es, van festett hajra, van amelyik kifejezetten fényes haj hatását segíti elő. Itt csak a ti igényetek számít!


Próbáltátok már ezt a sampont? Esetleg más Wella terméket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése