2015. augusztus 4., kedd

Cukorfelhőbe borulva | Aquolina Pink Sugar teszt

Ma egy olyan parfümmel ismertetlek meg titeket amiről igazából nem is kellene annyit beszélni, hisz rengetegen ismerik. Ez nem más, mint a jól ismert Pink Sugar. Teljes nevén Aquolina Pink Sugar.

 
 Én így kaptam. Kupak, és csomagolás nélkül. Csak egy kartondobozban volt elhelyezve, amibe pont belefért, a nyomófejének is volt külön biztos helye a dobozban. Ez a teszter. Lásd lejjebb.


Ha egy picit is ismertek tudhatjátok mennyire oda vagyok a parfümökért. Azt is, hogy mekkora kollekcióval rendelkezem, és talán azt is, hogy mik azok amik közel állnak a szívemhez, és milyen illatok azok amik engem levesznek a lábamról.


Ezt az illatot, hogy őszinte legyek sokáig kerültem. Nem másért csak azért, mert mindenki hordta. Vagyis inkább úgy fogalmazok: minden tini hordta. Én speciel jobban szeretem a karakteresebb, összetettebb illatokat, de ez valamiért az utóbbi időkben ( kb fél évben) folyton a fejemben járt, ha parfüm vásárlás előtt álltam. Úgy gondoltam, hogy "gyűjtő" révén kell, hogy legyen a repertoáromban egy ilyen illat. Az "ilyen" alatt cukrosan édes, egyszerű, babás illatra gondoltam. ( a babás jelző csak úgy jött, de eléggé találó)

Hosszasan agyaltam rajta megéri-e megvenni ezt az illatot. Sokszor arra jutottam, hogy nem, hisz annyira erős, cukros, émelyítő, hogy tuti 2x használnám és besokallnék. Aztán lehetőségem nyílt, hogy az iparfümériáról megrendeljem, tesztelhessem. Még akkor is aludnom kellett rá egyet, hisz még mindig bizonytalan voltam, hogy kell e ez nekem, és egyáltalán azonosulni tudok e majd vele. Aztán mit ad Isten, mire feleszméltem már hozta is a futár, és a kezemben tartottam. Hogy őszinte legyek olyan izgatott voltam, hogy nem mertem fújni belőle, lehet inkább féltem. Igen, ez a legjobb szó rá. Féltem attól nehogy az legyen, hogy mondjuk megfájdul a fejem, hányingerem lesz, ugyanis vannak ilyen illatok amik ezt a reakciót váltják ki belőlem. Végül megembereltem magamat és fújtam. Nem többet, mint hármat. 1-1 a fülem mögé és egy a csuklóra.


Először olyan illata volt, mint az égetett cukornak. Mondom ajaj. Aztán ahogy telt múlt az idő már csak a sima, kellemes cukros-karamellás-vattacukros illatot éreztem. De azt egyfolytában. Érdekes is volt, valamiért nem szokott hozzá az orrom, így a nap szinte egészében meg-megcsapott az illat. Más parfümöknél ezt nem tapasztaltam, és nem tudom ez pozitívum vagy esetleg negatívum. (pedig EDT, nem EDP) Kb 3-4 óra elteltével a parfüm illata erősen kezdett emlékeztetni valamire. Mire rájöttem már a sok gondolkodástól meg is fájdult a fejem (nem az illatól). Végül eszembe jutott, hogy a Softlan Vaníliás öblítőjére emlékeztet, amit én imádok.

Igazából nem akarom túlmisztifikálni ezt az egyszerű illatot, a lényeg, hogy eddig tetszik, bár érzem, hogy nem olyan illat amit örökké, és minden nap tudnék hordani. Kelleni fog egy kis szünet, biztos lesz olyan, hogy hetekig nem fogom felfújni, aztán meg megint napokig odáig meg vissza leszek érte.

Amit még utolsó szó gyanánt meg kell említenem, hogy a pasik nagyon imádják. Barátom minden alkalommal amikor megérzi rajtam szóvá teszi mennyire fincsi, és nagyon tetszik neki. Féltem is tőle, nehogy ne tudja majd elviselni, ha hordom, mert hozzá van szokva a komolyabb illatokhoz amiket eddig hordtam. Azt hittem émelyíteni fogja vagy hasonlók, de nem :)

A 100ml-es teszter verziót rendeltem meg, még mindig úgy vagyok vele, hogy soha az életben nem fogom elhasználni, hisz hatalmas kiszerelés, tekintve, hogy kevés kell belőle. És ez amúgy kulcsfontosságú. A mérték. Tényleg elég az a 2-3 fújás, mert ha túlzásba viszi az ember akkor pórul járhat és jelentkezhet a fejfájás vagy éppen elmenekülnek mellőlünk az emberek :D Így is lesz 1-2 olyas valaki akinek nem fog bejönni ez az illat, mert tipikusan olyan parfümről van szó, amit az emberek vagy szeretnek, vagy utálnak. Nincs köztes.

Hogy mi is a teszter: kereskedelmi forgalomba nem hozható, a piacon kapható legnagyobb kiszerelésű adott parfüm. Boltokban nem árusíthatják, online shopokban azonban igen. Ezek ugyanolyan tulajdonságokkal rendelkeznek, mint társaik, csak éppen vagy nem az eredeti dobozában árulják őket, vagy nincs meg a kupakja. Ezek nem azért vannak, mert nem eredetiek, egyszerűen ezzel spórolnak a gyártók, olcsóbban adják. Egyébként ezeket rakják ki a nagyobb parfümériákba. Ezek a teszterek. Jóval olcsóbb áron juthatunk hozzájuk. Érdemes ezt venni, ha magunknak, és nem ajándékba vásárolunk.



Douglasban, Dm-ben is elérhető.

Én innen rendeltem.Több kiszerelésben elérhető, teszter verzió is van.

Teszter: http://www.iparfumeria.hu/aquolina/pink-sugar-eau-de-toilette-tester-noknek/

http://www.iparfumeria.hu/aquolina/pink-sugar-eau-de-toilette-nknek/




Ti szagoltátok már? Mit gondoltok róla?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése