2015. augusztus 9., vasárnap

Egy új szerelem kezdete? | Calvin Klein Endless Euphoria

A múltkori iparfüméria rendelésemhez kaptam pluszba pár parfüm illatmintát. Nagyon örültem nekik, imádok új illatokat próbálgatni, és ezt ők is tudják :) 3 nőit kaptam, de most a kedvencemről, a Calvin Klein Endless Euphoriáról fogok bővebben írni Nektek.

Szagoltam már szinte az összes Calvin Klein illatot, nem vagyok túlságosan oda értük, a legjobban így is az IN2U tetszik a maszkulin illatjegyeivel, bár azt sem birtoklom, valahogy nem tetszik az sem annyira, hogy beruházzak rá.
Az Euphoria, ami ennek az illatnak az elődje nem tetszett sohasem, számomra túl keserű illat. Félve is fújtam ezt magamra, reméltem, hogy nem sok köze van hozzá. Mikor először fújtam valamire nagyon emlékeztetett, igazából még a mai napig nem tudok rájönni, hogy mire is. Azután kezdett "visszavonulni". Kellemes édeskés virág illata lett. Általában ha tesztelek egy parfümöt szeretek magam rájönni, hogy milyen illatjegyek lehetnek benne, sajnos most nem sikerült eltalálnom. A gyöngyvirág és a jácint együttese jutott először eszembe és egy üveg baracklekvár. Érdekes, ugye?

Ehelyett orgona, ibolya, mandarin van benne, és ahogy elolvastam az összetevőket egyből érezni is kezdtem őket. Bár a baracklekvár még mindig néha eszembe jut.:P

Pontos összetevők: cseresznye virága, mandarin, bergamott, orgona, rózsa, ibolya, bambusz, szantálfa, pézsma

2 ml-es mintát kaptam, ez nagyjából 4 használatra volt elegendő. Sikerült borzasztó melegben és kicsit hűvösebb időben is kipróbálnom. Mindenképp hűvösebb időben éreztem komfortosabbnak a viselését, valahogy az erős virágos illat nem a legtökéletesebb választás 40 fokban.



Összegzés: Sikerült megszerettetnie magát velem. Mint említettem nincs CK illatom, de most ez felkeltette az érdeklődésemet, tekintve, hogy nem is drága, nagyon jó áron hozzá lehet jutni online. 40,75 és 125 ml-es kiszerelésben lehet kapni. (Link a cikk végén) 
Tartósságával sem volt problémám, a nap végéig kellemesen kitartott, visszafogottan, de kitartott. Ruhán érződött az illata másnap is. Szerintem tipikusan "felnőtt illat". Nem való tizenéveseknek, nem való kislányoknak. Komoly gondolkodást és kellő magabiztosságot kíván meg magának.
Attól, hogy eléggé virágos, én inkább hűvösebb időkre ajánlanám, egy kellemes őszi napra, vagy egy hűvösebb nyári estére akár.Erőteljes virágillatához társul egyfajta puhasággal, nem tolakodó, ezért nem öreges, nem egysíkú vagy fejfájdító.


Elérhető parfümériákban, Douglas, Marionnaud, valamint online shoppokban. 


Online elérhetőség: http://www.iparfumeria.hu/calvin-klein/endless-euphoria-eau-de-parfum-noknek/



Használtatok már Calvin Klein illatot? Esetleg ezt szagoltátok már? :)


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése