2015. augusztus 25., kedd

Ziaja napozó termékek | Teszt

Pár hete kaptam a Ziajától tesztelésre egy csomagot, és mit ad Isten pont nyaralás előtt érkezett és lapult benne pár napozással kapcsolatos termék is ami nagyon jól jött az utazás előtt. Konkrétan 3 terméknek vettem hasznát ebben a témában. Egy SPF 25-ös testre való , egy SPF 50-es arcra való naptejnek és egy napozás utáni gélnek.




Nagyon fehér a bőröm, ez azért szemmel látható és gondolom nem mondok ezzel újdonságot. Nem is igazán szeretek napozni, vagy szolizni. Szoliba is 2x jártam egész életemben. Valahogy a fehér bőrömet különlegesebbnek tartom, mint a barnát. Na, de ez lényegtelen.
A lényeg, hogy tengerparti nyaralásra mindenképp vinni szerettem volna napozó termékeket, mert azért letudok égni, és hát ez be is bizonyosodott.

A két naptej állítólag bírja a vizet is, nem jön le, ha mondjuk bemegyünk a vízbe.

Minden nap használtam a naptejeket, az arcomat nagyon szépen védte az 50-es, azonban borzasztó mód kipattogtam tőle, olyan és annyi pattanás jelent meg tőle az arcbőrömön, mint még soha. És onnan tudom, hogy tuti ettől, mert a nyaralás alatt semmi mást nem kentem kb az arcomra ezen kívül. Sőt, ahogy hazaértünk és nem használtam 2 nap alatt eltűntek a pattanások.
A funkcióját betöltötte amúgy, nem égett le az orrom sem, ami nagy szó, ennek örültem. Úgyhogy nem tudom erre egy 1-10-es skálán mennyit adnék, de a sok pattanás amit okozott eléggé lehúzza pontozás ügyileg.

A 25ös testre való társával még ennyire sem voltam megelégedve. Igaz, sokat voltam a napon, de azért elvárnám, hogy ne égjek tőle pecsenyére. Nagyon fájdalmasan leégtem a hátamon, az oldalamon és a combomon.
Többször is átkentem magam, főleg ügyelve a hátamra, nem is számítottam ilyen fokú leégésre, főleg, hogy a címkéjén az van írva, hogy gyermekeknek szánt. Így mertem remélni, hogy erősebben véd, de hát nem. Erre biztos nem adnék 1-10ig 4,5-5 pontnál többet.


Amivel jobban megvagyok elégedve az a napozás utáni géles krém. A leégett hátamat szépen nyugtatta, igaz nem hűsítette, de éreztem, hogy szépen puhítja, és nem húzódik annyira tőle. Erre 7 pontot simán adnék. Nincs nagyon illata, olyan kellemes, friss krém illatot mondanék rá, de egyébként egyiknek sincs konkrétan naptej illata, amit én egyébként hiányoltam is, mert szeretem azt a tipikus illatot, ezeknek inkább gyógyszeres illata van.



Mindenesetre nem vártam tőlük csodát, tudtam, hogy a hófehér bőröm le fog égni valamennyire. Talán legközelebb testre is 50 faktoros naptejet használok, és jobban odafigyelek a kritikusabb helyekre, mint pl váll, hát stb.

Összességében: Az arcra való tette a dolgát végülis, csak kellemetlen mellékhatással járt. A testre való pedig számomra nem bizonyult elégnek, aztán lehet másnak elég ez a 25ös. A gélkrémnek vettem nagy hasznát az égés után, nagyon hálálkodtam, hogy van nálam ilyen termék, és kezelni tudom a "bajt".






Ti milyen naptejjel napoztok? Szerintetek hány faktoros az ideális naptej/napozó termék?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése