2015. augusztus 17., hétfő

Kívánságlista - Ősz #1

Azt vettem észre az utóbbi időben egyre kevesebb dolog után sóvárgom. Nagyon hálás vagyok, hogy mindenem meg van, és amit szeretnék arra lehetőségem is van, hogy meg vegyem. Nagyon el kellett gondolkoznom mi az amit szeretnék és mik képezik jelenleg a kívánságlistámat, de hát lássuk.
Nem lesz sok, hisz nem is vágyom jelenleg olyan sok mindenre :)

1: Slip-on

Amióta van egy szürke darabom szinte az összes után megfordulok. Nagyon magával ragadtak, szerintem egyben sportos, de nőies is. Jól lehet őket kombinálni, és ősszel is megállják a helyüket a kicsit esősebb időkben is. Láttam egy nagyon szép bőrhatásút a New Yorkerben, csak sajnos nem volt a méretemben, csak 41-es volt. Hátha legközelebb mikor megyek akkor lesz.


LOVE it #UGG #fashion This is my dream ugg boots-fashion ugg boots! http://uggboots-onlinestore.blogspot.com/ 


2: Tökéletes bőrdzseki

Van már egy bőrdzsekim, de közel sem tökéletes. Idén ősszel el leszek még vele, de azért folyton lesben fogok állni hátha megtalálom az igazit :)

black crop top + skater skirt 


3: Burgundi táska

Igazából már tavaly ősz-tél óta vágyom rá, de sehol sem találtam. Idén nagyon reménykedem, hogy rátalálok egy szép merev falú darabra.


Monochromatic Burgundy #DressingwithBarbie 


4: Poncsó

Talán erre vágyom a legjobban és a legrégebb óta. Sehol nem találok stílusos darabot és sokszor a sírás kerülget már. Lehet idén szerencsém lesz? Remélem!


#poncso #brown #poncho 

5: Barna csizma + táska

Sötétbarnára gondoltam, és ha már egy szép sötétbarna csizma akkor muszáj egy hozzá színben tökéletesen passzoló táska is. :)


feeling like fall :: bulky black blouse, black sweater, black leggings, brown bulky scarf, brown boots, brown purse 



Igazából konkrétan ennyi dolog szerepel a listámon. Persze ilyeneket, hogy pihi puhi sálak hát azt mindig szeretnék úgyhogy az már nem újdonság :3
De egyelőre ennyi. Remélem idén mindegyikhez szerencsém lesz és találok majd akkor amikor szeretném :)


Nektek van idén őszre kívánságlistátok? :) Mi az első a listátokon?



 

4 megjegyzés:

  1. Jaj azok a slip-on cipők, nem bírok magammal ha meglátok egy egy izgalmas darabot, és én is vadászom egy burgundi színű táskára, de sajna még nem találtam meg az igazit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma láttam egy tök jó fekete bőrhatású slipont 3100-ért de én hülye otthagytam :( Hátha holnap még lesz, visszagondolva már tetszik, ott annyira nem, de jaaaaaj. KEELL :)

      Törlés
  2. Ezek a darabok nálam is mind kívánságlistásak, és például a New Yorkeres slip-on nekem is nagyon tetszett, de Szegeden sem a fekete, sem a burgundi változatból nem volt a méretemben. A múlthéten Bp-en több üzletükben is megfordultam, de reménytelen a dolog... :( Viszont most a Stradivariusban is kinéztem egyet, majd csekkolom, hogy ott van-e kisebb méret. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nézz be a Centrumba Szegeden ma láttam egy nagyon jó fekete bőrhatású slipont 3100-ért. Én hülye nem vettem meg. na majd holnap :P

      Törlés