2015. október 24., szombat

Mi van a neszeszeremben? (Csonkított verzió)

Engem mindig foglalkoztatott kinek mit rejt a táskája, főleg a nesszeszere. Szinte minden barátnőmnek ismerem, hogy náluk ez a kis tatyi mit rejt, mert borzasztó kíváncsi vagyok az ilyenekre. Gondoltam biztos ti is kíváncsiak lehettek arra, hogy mi van az én mindennapi neszeszeremben. :)

Nem rég vásároltam ezt a nagyobb méretű neszeszert, ugyanis szerettem volna már egy masszívabb darabot, és ez annak bizonyult. Nagyon szeretem, tényleg bírja a strapát, könnyen tisztítható. Szóval számomra a tökéletes darab.



Az utóbbi időben minimálisra vettem a neszeszerem tartalmát, mert rájöttem, hogy az anno hordott termékeim felét SEM használtam a nap folyamán, és a biztonsági termékek többségére sem volt soha szükség. No, de lássuk is akkor mikre amortizáltam le a neszeszerem tartalmát.






Fontos, hogy nálam legyen egy tükör. Az a szerencsétlen lány vagyok akinek mindig belemegy valami a szemébe, és muszáj csekkolnom, kivennem, szóval ez egy abszolút alapdarab.Általában van nálam egy olyan termék aminek van tükrös része, ezzel is helyet takarítok meg. Biztonsági termékek közé sorolom ezt az Avon négyes szemhéjpúder palettát ( Moccha Latte árnyalatban) ugyanis a sötétbarnával szoktam megcsinálni a szemöldököm, és amióta egyszer totálisan elkentem a városban a szemöldököm, és konkrétan 1 megcsinált szemöldökkel és egy elfolyttal kellett hazajönnöm a város másik végéből ez a termék nálam van.

Nincs olyan szemceruzám ami egész nap bírná, úgyhogy van nálam mindig egy fekete szemceruza, hogy időközönként újra tudjam húzni a vízvonalamon. Az örök kedvencem már kb 1 éve az Avon Géles szemhéjtusa.

Emellett korrektor van még nálam, ami a tükör után a legfontosabb számomra. Catrice Camouflage korrektor, számomra ez is az egyik kedvenc ebben a témában.  Mivel izzadékony az arcbőröm könnyen megeshet, hogy elkenődik az alapozóm, lejön a korrektor egy nagy pattanásról mondjuk, ezzel tudom korrigálni, bár még ilyen is csak 1-2x fordult elő.
Alapozót nem akarok magammal hurcibálni, mert hát minek, úgysem alapozózom újra az arcom, elég csak az a korrektor.


Általában a neszeszeremben szokott lenni, de van, hogy kimászkál és a táskámban landol ez az EOS ajakbalzsam, ami hónapok óta a kedvencem. Irtó cuki, és tényleg nagyon hasznos. Szépen hidratálja az ajkaimat, egy pici fényt is ad neki, és ebben a szeles időben áldás. Sűrűn kifújja  a szél a számat, de rögtön ezt használom rá, és nem fajul el a helyzet.

Szájra való termékek közül még rúzs és/vagy szájfény szokott még nálam lenni. Általában az ami aznap rajtam van, szóval mindig cserélgetem. Bár van, hogy felhalmozódik és vagy 5-6 rúzs is van benne meg szájfények, de általában tudom ezt kontrollálni és mindig kiveszem, és beteszem azt ami aznap kell. (nem úgy, mint ahogy a kép demonstrálja :D)

És ennyi.
Pfuu láttátok volna régen milyen hülyeségeket magammal hurcoltam. Pl spirált. Soha nem spiráloztam újra a pilláimat, mert hát minek, ha egyszer már rászáradt  a festék és újra átmegyek rajta akkor csak összevissza póklábas lesz, és hát annak mi értelme van? Semmi!



Ti miket szoktatok még magatokkal vinni?





2 megjegyzés:

  1. én szoktam még egy kis kézfertőtlenítőt, kézkrémet( kis kiszerelésben). de jó a listàd :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam ezek nem a neszeszeremben vannak, hanem a táskámban. Pont 2 napja raktam fel egy videót "mi van a táskámban" címmel. És ezek pont megtalálhatóak benne :)))

      Törlés