2016. február 26., péntek

Ajakápoló mustra | Baby Lips, EOS, Isana, Blistex, Dizao...

Ahogy láthatjátok elég sok ajakápolót tartok itthon. Ennek az az oka, hogy ilyesmivel imádok kísérletezgetni. Szerintem az arcápolás elengedhetetlen része, hisz az ajkaink is hozzá tartozik, és hiába az üde, friss arc, mert egy csúnya, kicserepesedett, száraz száj romba döntheti az összképet.

Lássuk milyen véleménnyel vagyok a jelenlegi készletem tagjairól...


Kezdjük a 3 Blistex-el, amiről egyébként nem rég volt teszt itt a blogon, így ha bővebben szeretnétek róluk olvasni akkor ITT megtehetitek.
Szépen hidratálnak, a legjobb közülük ebből a szempontból a klasszikus, kék kitekerős.

A Baby lipsek mostanában nagyon divatba jöttek, ahogy láthatjátok nekem 2 is van belőlük. Az egyikről írtam már, konkrétabban a rózsaszínről. Semmi extra kategória egyébként. Inkább fényt adnak az ajkaknak és kis színt, mintsem hidratálnák. 
De azért szeretem őket, mert ha ezeket viselem akkor legalább nem fújja ki a számat a szél.

DIZAO ORGANICS márka nekem eddig teljesen új volt. Sosem hallottam róluk, hiszen sosem voltam odáig a natúr kozmetikai termékekért. Ez a februári pure by pixiboxban volt benne. Valószínűleg-sőt biztos is- magamtól nem vásároltam volna meg.
Gyöngyörű színe van egyébként, nagyon kellemes az ajkakon, és szépen hidratál. Az illata mentolos, ami számomra egy negatívum, mert nem szeretem a mentolt. Az ajkakon kellemes bizsergető érzést kelt. 

Az EOS manapság hatalmas korát éli. Már a DM-ekben is fellelhető, bár ott jóval drágább, én az enyémet az iparfüméria webáruházból rendeltem. Erről is írtam már részletesebben, ITT. 


A legvégére került a legolcsóbb, és talán a legnagyobb kedvencem. Az isana classic ajakápolója. 
Egyszerűen hihetetlen ez a kis termék. Ez az, ami seperc alatt megnyugtatja és 1 éjszaka alatt rendbe rakja az ajkaimat. Ki gondolta volna, hogy egy ilyen olcsó termék lesz majd a befutó...
Beszívja az ajkam, nem pedig csak egy réteget képez azon, ezáltal hidratálja, és regenerálja. 


Lényegében az itt felsoroltak közül mindet tudom nektek ajánlani, hiszen mindnek megvan a maga pozitívuma. Döntsétek el számotokra mi a legfontosabb tényező, és az alapján válasszatok :)




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése