2016. július 6., szerda

Artdeco szemhéjpúder alapozó

Kicsit úgy érzem én vagyok az utolsó ember a földön aki végre kipróbálhatta ezt a terméket, és már rég köztudott mit tud ez a termék.

No, de ha érdekel Titeket, hogy nekem mi a véleményem róla, netán más, mint a többieknek, vagy teljesen ugyanaz..hát meglátjuk.

Évek óta le voltam ragadva egy bizonyos szemhéjalapnál, ami nekem teljesen bevált (legalábbis akkor azt gondoltam) és nem is akartam másokat kipróbálni. Ám amikor kivonták a forgalomból picit megijedtem. Nem tudtam hová nyúljak, mit vegyek meg, annyi-annyi van már a piacon manapság, hogy nagyon nehéz dolgunk van.

Legelőször az Artdeco szemhéjpúder alapozója jutott az eszembe, de sokáig jegeltem, hiszen sokan írnak róla jókat, de ugyanennyien rosszakat.



Végül beadtam a derekamat, beruháztam rá, gondoltam egy próbát megér. Mért ne?
Tudtam, hogy pici kiszerelés lesz, oké, hogy nem kell belőle sokat felvenni egyszerre, de azért ilyen picire nem számítottam :D

Szinte elvész a tenyeremben, akkora, mint egy szemgolyó. (tökéletes hasonlat?!?)

Ami először fogadott az egy förtelmes férfi pacsuli illat. Olyan, mint amit még az öregapáink használtak. Próbáltam vele barátkozni, de a mai napig nem igazán sikerült. Büdös, és kész.

A 2. dolog ami szintén meglepett az pedig az, hogy enyhén csillámos. Na mondom remek, ezt elszúrtam.



Az állaga krémes, jól kenhető, nem kell kapargatni a tégelyből.

A színeket nem igazán erősíti fel, azonban abszolút tartósítja. Bal oldalt alappal látható egy Maybelline palettából használt lila szín, jobb oldalt pedig értelemszerűen alap nélkül, magában.



Összességében: Úgy gondolom, hogy a kezdeti riadalmak ellenére nagyon jól összemelegedtünk. Az illata még mindig túl erős számomra, és esküszöm a nap folyamán is olykor meg-meg csap ez az illat.
A csillámok, amiktől nagyon féltem végül szemen nem kivehetőek, illetve ha felviszek rá egy matt szemhéjpúdert abszolút nem zavar be az összképbe.

1 hónapja használom, jelenleg nincs is más szemhéjalapom, és abszolút elégedett vagyok vele. A nap végéig tartja a sminkem az olajos szemhéjamon. Nem gyűlik össze az apró redőkben,/ráncokban. Bátran merem javasolni mindenkinek. Szuper.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése