2017. február 22., szerda

100% Szantálfa Illatgyertya?!?!

Ki nem tudná, hogy élek halok minden illatért, jómagam kopóként definiálnám magam, hiszen valóban az illatok nagy szerepet játszanak az életemben, de egyébként minden embernél. Imádom az otthonunkat kellemes illatba burkolni, ahogyan magamat is egy-egy jól megválasztott parfümmel. Ti tisztában vagytok, hogy egyes parfümökben mi az ami Titeket annyira megfog, hogy végül amellett teszitek le a voksotokat hosszú éveken keresztül? Én sok éves parfümmániám során kitapasztaltam, hogy a parfümökben, amiket előszeretettel fújok magamra és annyira imádok van pár közös összetevő, ami számomra azt engedi következtetni, hogy annak az adott összetevőnek tetszhet annyira az illata, hogy szinte minden kompozícióban elnyeri a szívemet.

Ilyen pl a szantálfa. Szagoltatok már tiszta, 100%-os szantálfa kivonatot? Nos, én már elmondhatom, igen! A parfümjeim nagy részében a szantálfa előkelő helyen szerepel, és nem is akármiért. Egyszerűen imádom! Elképesztő parfümöket kreálnak vele, de képzeljétek, de ha esetleg nem éreznétek ki, vagy nem tudnátok mi is az az illat ami megfog Titeket egy illatban, ez a gyertya rá tud ébreszteni mindenkit.



Luminum Prémium Aroma Gyertyának van feltüntetve, és leírása szerint nyugtató hatással van a szimpatikus idegrendszerre, és segít ellazulni egy nehéz nap után. 15 órás égést ígér, és különlegessége, hogy az elégő viasz elpárolog, nem pedig lecsurog, szétfröccsen vagy bármi ilyesmi. Ez azért szuper, -és egyébként mertem is remélni, hogy valami hasonló lesz a koncepció- mert nem kell semmire rátenni, nem kell hozzá speckó tartó sem, hogy szépen égjen a gyertyánk. (én azért alátettem egy kis dísztányért, de egy csepp viasz sem érte)

Azonban tényleg annyira jó, mint mondják?
-Sajnos nem. :/
Baromi jó illata van közelről, és míg meg nem gyújtja az ember. Érdekes is, hiszen tényleg meg nem gyújtva több illatot áraszt magából, mint mikor ég a kanóc.

Pozitívum, hogy szépen ég lefele, és nem éget vájatot magának, és végig szép lánggal ég, de hogy újra megvenném? Hát nem!

1190 forint, kis méretű, nem nyújtva a várva várt hatást, egy kisebb méretű szobát SEM képes beillatosítani, ezért én nem venném újra! :/






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése