2017. március 1., szerda

Catrice Made To Stay 24h alapozó | Tökéletes fedés, mattító hatás, antioxidáns tartalommal?

A Catrice tavaszi szortimentjéből nagyon sok termék került hozzám, így rengeteg Catrice teszt fog felkerülni a blogra, remélem nem bánjátok :) Mostanában a márka nagyon közel került a szívemhez. Sikerült pár zseniális termékkel előrukkolniuk nagyon jó áron, és ezeket (és persze az esetleges csalódásokat is) szeretném veletek megosztani.

A mai tesztalanyunk: 

Catrice Made To Stay 24h alapozó / 010 (Ajánlott fogyasztó ára 2399 forint)





 
Ezt ígéri:





Magas fedésű, vízálló, folyékony alapozó akár 24 órás tartóssággal. Tökéletes fedést biztosít matt végeredménnyel, ezen felül kellemes viselet a bőrön. Hibátlan végeredmény maszkhatás nélkül.
4 árnyalatban kapható.


Egyes kijelentésekkel egyet tudok érteni, viszont van 1-2 dolog amiben szeretném leírni az én véleményemet is. Valóban egy könnyű, és kényelmes viseletről van szó, figyelni kell azonban, hogy ne vigyünk fel túl sok terméket, mert nehézkes az eldolgozása ecsettel, szivaccsal és pláné ujjakkal is. Nekem másfél pumpa bőven elegendő a teljes arc fedésére.

Előtte-Utána




Minimálisan építhető, de azt vettem vele észre, hogy van, hogy plusz rétegnek hat, és ha rámegy a púder eltudja mozdítani a púder ecset.
Fedése szép, közepesnek mondanám. Tartósságát folyamatosan, különböző körülmények között is teszteltem, legtöbbször jól teljesített, bár tipikus helyeken, pl orr környékén, ajkak felett megkopott mindig a nap végére.
Ár-érték arányban jónak mondható!

Teljes sminkben! Púderrel és korrektorral kiegészítve...



A finishe félmatt, én szoktam felé tenni púdert a fixálás miatt, szerintem szükséges is, nélküle picit mintha mozogna az alapozó a bőrön, viszont nem fényesedik át borzasztó mód az arcom a nap során sem.

Összességében én egy nagyon jó alapozónak tartom, szívesen nyúlok hozzá minden egyes nap.


Ti próbáltátok már?





5 megjegyzés:

  1. Szia Anikó! Mennyire szárítja a bőrt ez az alapozó? Nyilván kell alá hidratálás, ez minden alkalommal megvan. De annak, aki kicsit szárazabb bőrű, jó lehet?
    Én is az utóbbi időben ismerkedtem meg a márka néhány termékével, és nagyon megszeretem. Szuper lett a video is :-) Kati

    VálaszTörlés
  2. Szia Kati!
    Az én bőrtípusom száraz-kombinált. Ahogy Te is mondod fontos a megfelelő előkészítés, hidratálás. Ha ez meg van nincs vele gond. Én nem vettem észre, hogy szárítaná a bőrömet :)

    VálaszTörlés
  3. Én száraz bőrre az Astor alapozóját ajánlanám, bár árban közepes kategória,4000 ft körül, de Glaomuros kuponnal szoktam venni, akkor 50 % kedvezménnyel, 2000 Ft-ért. nekem majdnem fél évig elég, természetes fedése van, a pontos típusa:-
    Astor Lift Me Up foundation, - //
    3in1 illuminates dydrates, collagen boost serum vitamin A, C, E , SPF15 , //
    én világos bőrre a 103as golden beige árnyalatot használom,

    VálaszTörlés
  4. Szia! A véleményed szerint jobb, mint az agyon dícsért Catrice HD Liquid Coverage alapozó? Most készülök kipróbálni és kíváncsi vagyok mit gondolsz róluk így összehasonlításképpen��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem próbáltam azt a fajtát, így sajnos nincs összehasonlítási alapom :)

      Törlés