2017. március 11., szombat

Márciusi kívánságlista

Úgy gondoltam megosztom veletek e hónapban is azokat a dolgokat amikre vágyom, és amiken az utóbbi napokban gondolkoztam vajon beszerezzem e.
Mostanában egyébként, csak, hogy mindenki tudja megpróbáltam egy picit jobban odafigyelni a pénzügyeimre...magyarul nem szórni a pénzt, mint egy eszelős...





1: Ecsetek

Ez az amiből nem fogok tudni szabadulni...elültettem a fejembe a gondolatot, hogy lecserélem az összes ecsetemet, helyükre márkás, jó minőségű darabokat fogok vásárolni. Azokból persze nem sokat, így inkább a minőségre adnék ezentúl, mint a mennyiségre. Persze ezt szépen fokozatosan gondoltam, hónapról hónapra összegyűjtögetni a szebbnél szebb, és hasznosabbnál hasznosabb darabokat.
Ebben a hónapban amit szeretnék az egy Real Techniques basic szemre való ecsetkészlet. Ebben benne van szinte minden ami kellhet egy smink elkészítéséhez.

Képtalálat a következőre: „real techniques original collection eyes”

A másik szett amit kinéztem magamnak az a Zoeva Complete eye set-je. Ez már azért drágább, de jóval több ecset van benne, és ahhhhw, annyira jól néznek ki. Ha azt vesszük ennyi pénzért, ennyi ecset nem is annyira vészes, nem?

Képtalálat a következőre: „zoeva complete eye set”


2: Zoeva Smoky paletta

Ahogy látjátok engem is utolért a Zoeva láz, órákat eltöltök az oldalon és csorgatom a nyálamat. Legutóbbi kiszemeltem, sok sok gondolkodási idő utána a Smoky paletta lett. Tetszenek a sötét színei, a többi is persze álom, de talán ebben vannak olyan színek, amik még nem találhatóak meg egyáltalán a kollekciómban.

Képtalálat a következőre: „zoeva smoky palette”


3: Clinique Chubby Stick Intense /Curviest caramel

Szerelmes lettem ebbe a Clinique rúzsba, és már ismerem is a formuláját. Egy szuper pinkes árnyalatnak már a gazdája vagyok, és imádom! Szeretnék egy visszafogottabb, viselhetőbb színt a hétköznapokra, és erre az árnyalatra esett a választásom! Már alig várom, hogy megérkezzen hozzám ♥

Képtalálat a következőre: „clinique chubby stick intense curviest caramel”
4: Stradi virágos crossbody

Mikor megláttam beleszerettem, de akkor, és ott, a boltban nem vettem meg én bolond. Azt mondtam alszom rá egyet, már rég nem stílusom az impulzus vásárlás. Sajnos ebben az esetben nem döntöttem jól. Mire visszamentem kb 2-3 nap elteltével én már nem láttam. Elvileg majd még lesz, vagy a raktárba volt, de majd kirakják...ah :/
Úgyhogy enyém lesz, remélem, csak kérdéses mikor :)




Ti mire vágytok mostanában? Nekem hosszas gondolkodás után is csak ennyi jutott eszembe. Örülnék, ha ezek a hónap végére már a tulajdonomba lennének;)




Anikó




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése