2017. március 20., hétfő

Rózsás hydro-gel maszk szemre | koelf cosmetic

Ahhh el se tudjátok képzelni mennyit szenvedek a szemkörnyék szárazságával, annyira aggasztó! Próbálok minél többet tenni az ügy érdekében, ezért mikor megláttam ezt a maszkot a szemkörnyékre egyből meg is rendeltem, és úgy gondoltam mért ne adhatnék neki egy esélyt, hiszen nem gondolom, hogy vesztenék vele bármit is.

A koreai termékekről rengeteg jót lehet olvasni, meg hát ők is nagyon benne vannak ebbe a ráncmegelőzés, szemkörnyék ápolás dologban. Többfajta maszk létezik a koelf cosmetic kínálatában, de én most ezt a rózsás változatot vettem meg, nagyon szimpatikus volt, Vikinél olvastam róla először. 



Az illata eléggé erőteljes, de nem igazán zavar. Géles, híg állagú krémbe vannak beáztatva ezek a zselés anyagú kis tapaszkák. 60 db van benne, szóval 30 alkalomra elegendő mennyiséget kapunk nagyjából 2700 forintos árért. Én nem használom minden nap, egy az, hogy sokszor elfelejtem, másik meg, hogy sokszor nincs is rá időm. 2-3 naponta elegendőnek érzem így is a hatását. Nem fogom azt mondani elengedhetetlen, de tény mi tény én nagyon megszerettem, és azt is ahogyan működik. Kellemes a használata, és utána is olyan jó érzés a bőrnek. 30 perc alatt szinte csontszárazra kiszárad a tapasz, én merem azt hinni, hogy azt a sok terméket mind a bőröm szívta be :D



Érzem, hogy hidratál, és feszesíti a bőrt. Csodát persze nem művel, szarkalábak megmaradtak, a ráncokkal nem bánik el.

Én pozitívan csalódtam, az sem kizárt újraveszem, ha elfogy. Mindig jól jön az extra hidratálás, nem igaz?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése