2012. május 10., csütörtök

Lush termékek

Kipróbáltam pár Lush terméket az elmúlt időszakban, úgyhogy megérett egy külön bejegyzés is nekik.
Mivel már régóta kiszerettem volna próbálni a termékeket így nagyon izgatott voltam, alig vártam, hogy megérkezzenek. Kaptam 5 mintát, ezen kívül egy kézkrémet, egy fürdőgömböt és egy univerzális balzsamot.


A termékeket a LUSH.hu-n megtekinthetitek! :)

Sajnos a gépemről letörlődtek vagy nem mentettem el a képeket :// gáz, tudom...sajnálom! :(

Mindre nagyon kíváncsi voltam, de a szappanokkal kezdtem. Mind2 kézmosásra alkalmas szappan a "DreamWash" és a "Putty". Az illatuk nem a legjobb, de érzékeny bőrűeknek van kifejlesztve, így illatanyagmentes és csupa csupa jó és természetes összetevőket tartalmaz. Nem vélek felfedezni nagy különbséget egy normál, olcsó szappantól. Speciel én a DreamWasht jobban szeretem az állaga miatt, nem szeretem a normál, szilárd szappanokat.

DreamWash


Putty


 A testápolójuk is nagyon jó, én a "DreamCream"-et próbálhattam ki. Puha lesz tőle a bőröm, nem a legkellemesebb illat, egy idő után már a bőrön átmegy babakrém (neogranormon, bepanthen) illatba.



Ezenkívül ami a legszuperebb és tuti, hogy megveszem a normál kiszerelést is, az az "UltraBland". Fantasztikus arctisztító, tényleg lehoz minden szennyeződést, puha lesz a bőröm tőle, egyszerűen elképesztő. Nagyon kevés is elegendő belőle és teljes mértékű tisztaságot eredményez a bőrnek. Csak ajánlani tudom.



Kifejezetten megaérzékeny, bőrbetegségre való, korpásodásra hajlamos fejbőrápoló szappant is kaptam a "SnakeOil"-t. Vele nem vagyok 100%-osan megelégedve, de bebizonyította, hogy nem egy semmilyen termék (legalább). A fejbőrre kenve, 30 perc elteltével lemosva a teljes szennyeződéseket eltávolítja a fejbőrről, beleértve a korpát is.



 Először a kézkrémet, a "Helping Hands"-t próbáltam ki, száraz, durva, igénybevett kézre. Nekem ez egyik sincs jelen, viszont kiütéses, ekcémás a bőröm a kézfejemen, a csuklómon olykor. Nagyon sokat segített, puha lett tőle a kezem, nem viszket, nem ég, nem hámlik...Újraveszem.



A "Ceridwen's Cauldron" fürdőgömb először egy nagyon intenzív, különleges illatot árasztó csoda, annyira jó szagolgatni, illatozni és annyira jó érzés vele a fürdés, mintha kicserélnék az embert. A kakaóvaj tartalma kiolvad a melegvizes fürdő által, a muszlinkendőbe benne marad a zabos keverék, mellyel átmoshatjuk, dörzsölhetjük a bőrünket, fantasztikus érzés.



Végül az "UltraBalm" egy vazelinre alapuló dolog ami univerzális balzsamként működik. Száradt, kicserepesedett ajkak legjobb barátja. Az illata nem egy kellemes dolog (ennek sem), de a hatása kárpótol mindenért. 






Ti próbáltatok már Lush terméket? Van kedvencetek tőlük? :)

PuszilTiteket: nikó

3 megjegyzés:

  1. Az ultrabland akkor az egy sminklemosó??

    a levendulás krém biztos nagyn klassz lehet...óó,imádom azt a neogranormon/sudocrem illatot... soká éljen a levendula.:D

    VálaszTörlés
  2. Az ultrabland ilyen univerzális, arctisztító, sminklemosó, szájra is lehet kenni ajakbalzsamként...de nekem sminklemosásra olyan fura lenne, hisz egy "keményebb" krém, de arctisztítónak nagyon szuper, bele kell masszírozni a bőrbe és utána lemosni vattával vagy valami szivaccsal :D

    VálaszTörlés
  3. A Dream Creamből kaptam én is mintát még télen, IMÁDTAM, de sajnálok érte annyi pénzt kiadni. :(

    VálaszTörlés