2012. május 27., vasárnap

Nail Club! Geometria

Mindig azt mondom, hogy 'ez az eddigi kedvenc témám', ami mostanra már eléggé elvesztette a hitelességét :)
De akkor is ez annyira jól sikerült (szerintem) hogy már szinte büszke vagyok magamra...hahhah. Szerintem ez volt az eddigi legkönnyebb körünk, imádtam, tényleg. Jellemző rám és a NC-bal kapcsolatban, hogy mindent az utolsó pillanatban, másodpercben döntök el, így volt ez most is, és azt vallom, hogy utolsó pillanatban jobb néha csinálni a dolgokat, hisz nagy rajtunk a nyomás, hogy jól sikerüljön, mert hát nincs még 1 esélyünk próbálkozni, főleg, ha előtte egy órával látunk neki :) 


Az új Rimmel lakkjaimat fogtam be, tök véletlen mind 3 szerepet kapott a mostani alkotásomban.
Először tök kis egyszerűnek képzeltem el, 2 szín, semmi csicsa, aztán lett belőle négyzetre emelés, szóval 4-et használtam. Kicsit nekem a pávára emlékeztet a zöld és a sárga miatt  vagy lehet a színátmenetek miatt, passz, nem tudom! :)




Team:






 Nézzetek be a többi részvevő bloggerhez is!

Hogy tetszett eme alkotásunk? :)



6 megjegyzés:

  1. Már tökre beparáztam, hogy kicsit elértelmeztem a geometria fogalmát, de most megnyudotan :P
    A sárgának nagyon szép színe van, tudsz mondani egy márkát meg árnyalatot? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a most vett rimmel lakkomat használtam amit 180 ftért vettem :D lemon drop a neve :D

      Törlés
  2. Szupi :)) Mintha összebeszéltetek volna Krisszel :P

    VálaszTörlés