2012. május 5., szombat

Nyári hajviseletek

Nekem is mint sokaknak, hosszú hajjal rendelkezőknek gondot okoz, hogy mikor beköszönt a nagy meleg, kánikula, mindenki a leglengébben és a leghűsebben akarna öltözködni és flangálni a forró járdaköveken a városban a kis topánkájukban, mindezt milyen hajviseletben "éljék át / túl". Speciel én rühellem ha beizzadok a hajam alá és mivel göndör, összevissza áll, befelé kunkorodik, semmi formája nem lesz, csoffadt kis g*né lesz belőle, amit persze gondosan és nem kevés idő alatt a hűs szobában készítettem el.
Böngészgettem a neten ilyen hajviseletek után és találtam pár elragadó, megkapó, cukker-mukker frizkót.
Annyira nekem nem áll jól, hogyha szimplán van felfogva a hajam, mert nagy kerek fejem van :D ezért választottam ezeket a nagyon nagyon jó alternatívákat. Egy kettőt már ki is próbáltam és nagyszerű érzés minden nap más frizurával előrukkolni, ami persze abszolút nem mondható időigényesnek...


Abszolút kedvencem, bonyolultnak tűnik, de nem az, könnyen ellehet készíteni és nagyon mutatós, nem mellesleg meleg kompatibilis :D

Ha nem akarjuk túlzásba vinni a dolgokat és csak egy gyors lófarokra van időn, dobjuk fel egy cuki kiegészítővel, hajcsattal, clipsszel, virággal..bármivel amit még elviselünk.


Nekem ez most nagy kedvencem, pont Kim-en tetszett meg. A könnyűségi fokozaton már kicsit magasabb léceken helyezkedik el, de még én, örök bénaság is eltudtam készíteni :P


Oldalra fonva a hajamat is szeretem hordani, mert komfortos. Nincs felkötve, csak elkötve, nem olyan sportos fajta hanem csajos :D (ki nem állhatom azt a fajta megoldást, mikor fel van kötve a hajam, nem copfba, hanem ilyen bumflira vagy mire, kontyba és a frufrumat el kell csatolnom vagy hajráffal eltűznöm, mert szanaszét lóg,szerintem csúnya és nem nőies:) Épp ezért ennél a lazábban összefont haj nagyon dögös tud lenni :D


Annyira nem áll hozzám közel ez a masnis style ami már egy ideje "divatját éli", de tény, hogy nagyon jó megoldás, nem az az egyszerű, unalmas konty.


Pár step-by-step kép, engem nagyon inspiráltak :)





Ti hogyan hordjátok ebbe a dög melegbe a hajatokat? Hogy variáljátok, hogy ne legyen unalmas? Kiengedve is szoktátok hordani? Hogy bírjátok? :P

Puszi: nikó

6 megjegyzés:

  1. jaj istenkém, egyedül az a tupírozós megy :D

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Díjat kaptál Tőlem :) http://adryennbeauty.blogspot.com/2012/05/dijakat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  3. Na, most aztán lehet alkotni :) köszi a hasznos bejegyzést.
    díjat kapsz tőlem: http://picimosoly.blogspot.com/2012/05/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  4. Én eddig csak simán felkötöttem de idén biztos sokszor fogom kontyban hordani :D

    VálaszTörlés
  5. Én általában feltekerem egy kontyba :D

    VálaszTörlés