2012. május 4., péntek

Schwarzkopf termékek

Egy ideje használatba vettem az összes terméküket amit kaptam Tőlük. Mivel pl a samponjukat, hajvégápolóikat nem próbáltam így nagy lelkesedéssel kezdtem neki. Először a sampon és a hab állagú haj"balzsamot" kezdtem alkalmazni...3-4 hajmosás erejéig rajtuk volt a hangsúly. Emellett még használtam a hajvégápolót is erősen sérült, törékeny, töredezett hajra. Ezek után jött a hab pakolás helyett a hajolaj amit már nagyon vártam. Sokkal jobbnak éreztem mint a habot, de még itt nem akarom levonni a következtetéseket. Végül legutoljára az expressz hajregeneráló pakolást használtam, ez 2 alkalomra elegendő mennyiség volt.
Még az első napon mikor megkaptam a csomagot kipróbáltam a volumen növelő port és még a barátnőm is tesztelte Nektek :)

Mindegyikről részletesen írok 1-2-3 sort :)))



Gliss Kur Ultimate Repair sampon keratin komplex-szel:

Igazából erre voltam a legkíváncsibb, de semmi extrát nem tapasztaltam, viszont úgy vettem észre, hogy jobban korpásodik a hajam tőle, ami hát nem a legszerencsésebb.Abba is hagytam egy időre a használatát.

Gliss Kur Ultimate Repair Expressz hab hajpakolás

Nagyon tetszett, hogy ez egy olyan termék, mely nem igényeli a leöblítést, nem kell lemosni. Nekem sokszor az veszi el a hajmosási napom idejét, hogy kb 30-40 percet eltöltök egy pakolással a hajamon és nem haladok sehova. Extra dolgot nem vettem észre a használatával, viszont dúsabbnak és "mozgékonyabbnak" éreztem Tőle a hajam. Nem zsírosodott tőle jobban a hajam ami nagyon jó, nagyon féltem ettől, de még jó, hogy nem, sőt néha úgy veszem észre, hogy még tovább húzom vele a hajmosást, de ennek is van egy kis hátulütője, még pedig, hogy szárazabbnak érzem tőle a hajamat száradás után. :(

Gliss Kur Elixír hajolaj mindennapi használatra

Elárulom így az elején, hogy ez a legjobb. Nagyon szépen rendbe szedi a hajam, érzem, hogy intenzíven ápol, puhává varázsolja a hajam, fényes lesz és nagyon jó illatú lesz egész következő hajmosásig :)
Ha elfogy biztos újraveszem. Mindennapi használtra ajánlják, nem használom minden nap, de minden hajmosáskor igen. Lehet száraz hajon, vizes hajon is használni, én vizesen alkalmazom :) Csillagos 5ös.

Ultimate Repair hajvégápoló & Folyékony hajvégápoló 7 tápláló olajjal (csoportképen nem szerepel a fehér hajvégápoló)

Mivel pont elfogyott a hajvégápolóm vettem egy fehér színű tápláló olajosat. Ezután kaptam meg az ultimate repair-t. Különbséget nem érzek a 2 között, a fehérnek jobb illata van. Mind2 50ml, elég sokáig elég lesz, krémesek, de nem érzek extra különbséget ha használom és ha nem. Persze KELL használni hajvégápolót, mert sűrűn teszem ki a hajamat magas hőhatásoknak, de nem akarom azt sem kijelenteni, hogy jobban szerettem az Avon-t. Pedig igen :(

Azonnali hajregeneráló hajpakolás extrém sérült hajra

Puha lett a hajam tőle, de nem is 1 percig volt rajta, hanem inkább 10-20 percig, hogy jobban kifejtse a hatását. Kár, hogy ilyen pici és ilyen drága ahhoz képest.


Taft Instant Volumen hajformázó por

Sok rosszat hallottam erről a termékről, szkeptikus vagyok az ilyenekkel kapcsolatban. 
Mikor először próbáltam jó volt, tényleg dúsabbnak tűnt, de nem tartott sokáig a hatás. Aztán barátnőm is kipróbálta, neki nagyon tetszett, kijelentette, hogy beszerez egyet saját célra is. Neki bevált, ezért nem akarom mondani, hogy rossz termék csak azért, mert nekem nem tetszett :)

Fontos: Ezeket a termékeket a Schwarzkopf Magyarország-tól kaptam tesztelésre, de ez nem befolyásolt a véleményalkotásban. 



Ti szeretitek a Gliss Kur, Schwarzkopf termékeket? Milyen termékeket próbáltatok már ki tőlük? 

Puszil Titeket: nikó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése