2015. szeptember 16., szerda

Balea szemkörnyékápoló gél

A megelőzés jobb, mint a kezelés. Elcsépelt, de így van. Fontos, hogy a szemünk körüli bőrt is megfelelő mód ápoljuk. Bevallom én erre hosszú ideig nem fektettem elég hangsúlyt, és sajnos meg is bántam.

21 éves létemre úgy érzem elég sok kis ránc van a szemem körül, vagyis konkrétan a szemem alatt. Ezeket nem is tudom, talán nevetőráncnak hívják, mintsem valódi öregedési ráncnak.
Folyton keresgéltem én különféle szemkörnyékápolók után, olvasgattam utánuk, de sosem ruháztam be egyre sem rájuk. Aztán mikor a Dm-ben császkáltam pár hónappal ezelőtt arra jutottam, hogy igenis most veszek egyet, mert szükségem van rá. Gyors segítségként a krémmánián kezdtem böngészni, ahol a mondhatni legolcsóbb, de legjobbnak bizonyosult alternatívát választottam ki. Ez volt a Balea géles szemkörnyékápolója.



Pont akciós volt, ha jól emlékszem az eredeti 899 Ft-os ár helyett 599 Ft-ért jutottam hozzá. Na mondom ez a hülyének is megéri, hát még nekem...



Hosszas tesztelés után arra jutottam, hogy ha nem is csodát, de azért szemmel látható változást nyújtott a bőrömmel kapcsolatban. Valahogy hidratáltabbnak, feszesebbnek éreztem a bőrömet a használata során. Gabi is használta sunyiban utólagosan megtudtam, de hát neki nem is árt, lassan 30 éves létére hihi.
Ő is meg volt elégedve vele egyébként, azt mondta, hogy eltüntette a szem alatti karikáit, és nem tűnt annyira fáradtnak a szeme. Nem irritálta egyikünk szemét sem, pedig Gabinak érzékenyek a szemei, kontaktlencsét hord, úgyhogy nem kenheti akármivel a szemét.

Igazából nem gondolom, hogy egy világmegváltó termék lenne, viszont ár-érték arányban szerintem tökéletes.

Azt hiszem 1-2 évig még el vagyok ezekkel az alacsony, de jól teljesítő termékekkel, aztán mikor már "súlyosabbra" fordulnak a dolgok akkor majd beszerzek egy erősebb krémet a szemkörnyékem ápolására :)



Ti használtok szemkörnyékápolót?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése