2015. szeptember 10., csütörtök

L'Oreál Mythic Oil

Sosem voltam egy nagy hajolajos, hajvégápolós fajta. Bőven megelégedtem azzal, hogy van egy szupi hajpakolásom, és nem igazán törődtem a többivel.

Az olajokkal mindig az volt a bajom, hogy rettentő mód elnehezítették a hajamat, plusz nem szívódtak be vagy mi, és teljesen zsíros, gagyi hatása lett az egész frizkómnak, és hát ki akarná ezt?


A L'oreál Mythic Oil-al egy barátnőm által sikerült megismerkednem. Ő ajánlotta, hogy próbáljam ki, és nagyon hálás vagyok, hogy felnyitotta rá a szememet.







Több verzióban elérhető, ilyen pl a festett hajra való, vagy minden hajtípusra való, és van az amit én próbáltam. Ez pedig a töredezett, rakoncátlan hajra való.
Hogy őszinte legyek nem igazán értem mi különbség lehet ezek között. Nem hiszem, hogy egy olaj majd megvédi a fejtett hajamat a kifakulástól, az már inkább reális, hogy minden hajtípusra van.

Mint említettem ezt egy barátnőm ajánlotta, és csak ez az oka annak, hogy ezt próbáltam, és nem mondjuk a minden hajtípusra valót :)

De lássuk csak mit is tud...

Kiszerelés: 125 ml || 2 pumpálás abszolúte-bőven elég ebből a termékből, ezáltal nagyon sokáig elég ez a kiszerelés.

Állag: krémesen olajos || érdekes, mert nem az a tömény olaj, szerintem ezáltal nem nehezíti el a hajat.

Illat: mennyei || hihetetlen kellemes illata van. Olyan, mintha fodrásztól léptünk volna ki aki tökéletessé varázsolta a hajunkat mindenféle fincsi dologgal. Nagyon szeretem.

Ár: 3190 Ft || kicsit sokallom érte az árát, hogy őszinte legyek, de úgy vagyok vele, hogyha ennyire bevált akkor nem leszek sóher beruházni rá.


Összességében: Én nagyon megvagyok elégedve vele. Szép, ápolt és puha lett tőle a hajam. Nem szállt szanaszéjjel, nem volt elektrosztatikus sem, valamint nem is nehezítette el, nem lett tőle zsíros hatású a hajam.



Nektek van kedvenc, bevált hajvégápolótok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése