2015. szeptember 29., kedd

Tangle Teezer | Az én szemszögemből

Sosem volt problémám a fésülködéssel..talán kiskoromban, akkor ugyanis rövid hajam volt pont azért, mert anya sehogy sem bírt arra rávenni, hogy fésülködjek, vagy, hogy ő megfésüljön engem.
De amióta hosszú hajam van engem annyira nem érint a gubancolódós történet, legalábbis nem extra módon, pedig hullámos hajam van.

Mikor napvilágot látott ez a Tangle Teezer mánia nem gondoltam, hogy engem is magával ragad, hisz elvoltam az én kis hagyományos Remington fésűmmel amit anno egy hajsütővas mellé adtak. Lehet, hogy én voltam az utolsó ember a földön aki próbálta, megvásárolta, de nem baj, jobb későn, mint soha.

A legelső közelebbi kapcsolatom még kb tavasszal volt ezzel a fésűvel, amikor is a barátnőm és én közösen rendeltünk az iparfümériáról. Akkor én parfümöket rendeltem, ő pedig ezt a fésűt, és akkor megengedte, hogy kipróbáljam.
Baromira megtetszett, imádtam, hogy ilyen kis cuki, csajos, akkor döntöttem el, hogy nekem kell egy ilyen, és nem csak azért, mert valóban kevésbé tépte a hajam, hanem, mert puhábbnak éreztem fésülködés után a hajamat, és úgy vettem észre kevésbé is törte+kevesebb is jött ki a fésülködés folyamán.



Elég sok idő telt el ez idő között és aközött, hogy ténylegesen beszereztem, ugyanis július végén rendeltem meg, azóta használom.


Én full pinkben rendeltem, nagyon szeretem ezt a designt :)

Azt kell, hogy mondjam, hogy ugyan elvoltam a régi fésűmmel, és akkor se lenne világvége ha azt kellett volna tovább használnom, de most, hogy ez meg van semmiért nem váltanám le. Annyira kézre áll, és tényleg sokkal egyszerűbb vele az élet. Pl a vizes hajamat 'seperc' alatt kifésülte.

Amellett, hogy én nagyon megszerettem nagyon tudom ajánlani anyukáknak akik horrorként élik meg a kislányuk fésülködését, és nem szeretnének gyermeküknek fájdalmat okozni ezzel. Nagyon jó alternatíva lehet így ez a fésű nekik :)

Mindenesetre, ha van még olyan élő ember aki nem próbálta jó szívvel tudom ajánlani, ugyanis az utolsó forintig megéri a 2400 forintos árát ez a fésű :)





Ti próbáltátok már?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése