2015. szeptember 13., vasárnap

|| Bvlgari Jasmin Noir ||

Megpróbálok ebben a posztban nem csapongani, és nem elveszteni az agyam, ugyanis ez a poszt a KEDVENC parfümömről fog szólni.

Ha egy picit is ismertek, és követitek a munkásságomat tudhatjátok mennyire odáig meg vissza vagyok a parfümökért. Nem hagyok ki egyetlen olyan alkalmat sem, ha bevásárlóközpontban vagyok, hogy ne menjek be a Douglasba vagy egyéb parfümériába. Egyszerűen ez már megszállottság, és IMÁDOM.

Rengeteg high-end parfümöm van, sőt, a legtöbb Avon-os vagy egyéb ilyen parfümjeimet elajándékoztam, mert már nem érzem magaménak ezeket az egyszerű illatokat. Nem sok mindenben vallom ezt, de parfümre érdemes többet költeni, ha az ember minőségit szeretne vásárolni, főleg, ha olyan igényekkel rendelkezik, mint én, és nem szereti a tucat illatokat, hanem a különleges és egyedi illatok után ácsingózik.


A Bvlgari régóta közel áll a szívemhez, és tudhattam volna, hogy náluk találom meg a számomra tökéletes parfümöt, azt, ami egyszer talán azzá a parfümmé válhat ami meghatároz engem. Bevallom évek óta keresem azt az illatot, ami igazán én vagyok. Lehet ebből fakad a nagy parfümmánia, hogy hiába tetszik rengeteg parfüm, csak keveset érzek úgy igazán magaménak. De most azt érzem végre megtaláltam a hozzám legjobban passzoló illatot, a Bvlgari Jasmin Noir személyében.



Először a csomagolása fogott meg, a doboza, hiszen nézzetek rá, egyszerűen maga a tökély. Aztán ugyanígy az üvege is képes volt elállítani a lélegzetemet. Tökéletes. Erre ez az egy szó van. A külső tökéletesen passzol a belsővel. Gazdag, teljes, harmonikus, elegáns a javából...igazi ékszer egy hölgyön.

De ássuk is bele magunkat mélyebben ebbe a csodás illatba:

Ez a parfüm 2008 szeptemberében robbant be a köztudatba. 2 verziója van. Az edt és az edp. Nekem az edp verzió van meg, mely sokkal tartósabb, mint az előző társa.
Rengetegen imádják a különleges fás-virágos illatkategóriája miatt. Egyszerűen semmihez sem fogható/hasonlítható ez az illat.
25 és 40 év közötti nőknek ajánlja a gyártó, úgy fejezték ki magukat: "azon nőknek való, akik már elég érettek ahhoz, hogy ennyi pénzt kiadjanak egy parfümért".
Kicsit erős lehet ez a kijelentés, de abszolút egyet tudok vele érteni. Ez egy nem mindennapi, nem egy tucat illat. Nem fog velünk szembejönni az utcán. Különleges nőknek való, és a hangsúly a nőkön van. Tiniknek abszolút nem ajánlanám, hiszen annyira erős, annyira karakteres, hogy a kislányos bájuk ellentmondana ennek a "dögnek".

A fő jegye egyértelműen a jázmin, de emellett a készítők ügyeltek arra Bvlgarihoz méltóan, hogy ne legyen egysíkú, és ne legyen egyszerű. Rengeteg zöld jegy, és virág található meg benne, ilyen pl a gardénia vagy a jázmin, melyek fej jegyként dominálnak az illatban.
Alapjegyeiben megtalálható az összes olyan illatjegy mely egy parfümöt igazán különlegessé tehet, ilyen pl a tonkabab, az édesgyökér, ámbra, pacsuli és a pézsma. Hihetetlen, ugye? Mennyi mennyi csodálatos összetevő egy ilyen kis üvegbe összezárva...


Összességében: elegáns, szexi, karakteres és nem utolsó sorban csábító illat. Férfiak nagy kedvence magabiztos nőkön. Örök kedvencemmé nőtte ki magát, és lehet, hogy egy idő múlva már ez lesz a parfümös polcom egyedül lakója...


Szagoltátok már? Ismeritek ezt az illatot? Mit gondoltok a Bvlgari márkáról?




2 megjegyzés:

  1. Mesés ez az elegáns csomagolás, a posztot pedig külön élvezetes volt olvasni. Még nem szagoltam ezt a parfümöt, de felkeltette az érdeklődésemet, nagyon kíváncsi vagyok rá. :)

    VálaszTörlés
  2. Megvan, még a Mon Jasmin Noir L'Eau Exquise is isteni, nekem az is nagy kedvencem.

    VálaszTörlés