2015. szeptember 5., szombat

EOS ajakbalzsam tapasztalatom

Nagyon régóta kiszerettem volna már próbálni ezt az ajakápolót, de hogy őszinte legyek mindig halogattam, mert csak rendelni tudtam volna.
Először ebayen néztem szét, de sok rosszat olvastam miszerint hamisítják, és legyünk őszinték kinek kell hamis, gagyi termék kb az eredeti termék árán. Én nem is tudnám megkülönböztetni az eredetit a hamistól, legalábbis külsőre nem, aztán lehet hatására tuti más lenne. A lényeg, hogy mindenképpen megbízható helyről szerettem volna beszerezni, ha egyszer rászánom magam. Nézegettem ha jól tudom a magyar hivatalos honlapot, viszonylag elfogadható árban volt. Aztán felmentem az iparfümériára parfümöket böngészni (mint általában amúgy minden nap...hahaha) és ott láttam, hogy akciósak ezek az ajakbalzsamok. Nem is tudtam, hogy árulják, de nagyon megörültem, mert így nem kell csak 1 termékre postaköltséget fizetnem, (ami 990 forint) mert úgyis, ha rendelek akkor a rendelésben parfüm is lesz, így inkább ezt az opciót választottam.

Sokat agyaltam, hogy melyik illatot/ízt válasszam, de a legcsalogatóbb számomra az Epres EOS volt.Reménykedtem, hogy finom illata lesz, nem az az erős, mű illat. Sajnos végül az lett, ez negatívum, de azért tűrhető. Nekem tetszik az illata ennek ellenére is.

Ár: Eredeti ára 1890 forint, akciósan 1650 forintért jutottam hozzá.

Csomagolás: Imádom. Annyira kis cuki, mint egy tojás. Kézre áll, bár párszor már ejtettem el, de nem is én lennék, ha nem így lett volna..

Kiszerelés: 7g-os ( a legtöbb ajakápoló 5g)

Hatás: Hogy őszinte legyek nekem nagyon ritkán száradnak ki az ajkaim. Legalábbis én ezt hittem. Aztán meglepően tapasztaltam, hogy mennyivel puhábbak használata után az ajkaim. Nekem picit zsírosabb állagúnak tűnik, mint vizesnek. Én mindig úgy gondoltam rá, hogy tuti vizes állaga van és milyen frakón lehet majd kenni. Így is szépen lehet, de valamiért nem "siklik" úgy az ajkakon. Attól, hogy zsíros, nem hagy kellemetlen érzést az ajkakon, teljesen be tud szívódni. Sokan pl esküsznek a Nivea kék ajakápolójára, de nem értem miért. Egy vastag zsíros réteget hagy, amit nem szív be a bőr. Csúszik-mászik a szájon. Ez viszont nem olyan, eltűnik az ajkakról, vagyis beszívja, ezáltal hidratálja.

Illat: Ha valaki megszagolná úgy, hogy nem tudja milyen illatú is biztos rámondaná, hogy ez epres, bár nem az az igazi eper illat, de ilyennel én még nem is találkoztam, hogy egy terméknek igazi eper illata legyen.

Összesítés: Először ódzkodtam tőle az ára miatt, hiszen eddig nekem jól bevált egy olcsó, rossmann saját márkás ajakbalzsam is, de most, hogy kipróbáltam ez nagyon megtetszett. Mivel látom, hogy több használat után sem fogy rohamos mértékben, ezért úgy gondolom sokáig kitart, így megéri az árát.





Ti próbáltatok már EOS ajakbalzsamot?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése