2015. október 20., kedd

BornPrettyStore rendelésem

Újra felkeresett a BornPrettyStore. Először nagyon örültem neki, hisz legutóbb is egy gyönyörű nyakláncot választhattam tőlük, plusz egy szupi fülbevalót. De most, igazából fogalmam sincs miért, de a csaj azt írta akivel tartom a kontaktot, hogy mit szólnék hozzá, ha nem választanék, hanem inkább ők lepnének meg valamivel.
No, hát mit is mondjak. Nem gondoltam ezt olyan hatalmas nagy dolognak, de mégis mondom milyen dolog ez, honnan fogják tudni amiket kapok tetszik e, és hát mért? Beletörődtem, mondom csak nem lehet annyira mellé lőni, hisz kiegészítőkről van szó, és elég sok mindent "felakasztgatok" én magamra.

Szóval beleegyeztem, írt a csaj, hogy oké, küldik. Nem volt a szállítással semmi gond, időben ideért, bár pont elfelejtettem, hogy várok egy csomagot, úgyhogy meglepetés volt. Bár csak egy kis csomag jött, kb mint az öklöm.

No, de lássuk is mi volt benne.


Instagrammon már posztoltam mikor ez jött, és hát nem írtam valami jó dolgokat. Egyetlen egy dolog amit azóta imádok, az a nyaklánc. Mostanában nagy divatját élik ezek a hosszú köves, tulajdonképpen gőzöm nincs milyen néven futó nyakláncok. Szinte biztos, hogyha én választhattam volna akkor ez is benne lett volna a rendelésemben.
Aztán jött egy ilyen 90-es évekbeli rácsos nyaklánc, ami kicsit nosztalgikus hangulatba hozott, de azért mégis. Tuti nem fogom felvenni, kb 10 éves voltam mikor ez nagy divat volt, és köszönöm nem, nem kérek belőle most, nem vagyok híve az oldschool-nak.
A következő és talán a legnagyobb csalódás ez a gyűrű. Fogalmam sincs milyen koncepció alapján készült, de hogy felvéve valami brutál kényelmetlen az biztos. Értem én, hogy álomfogó, de azt a tervező mért nem vette számításban, hogy ez felvéve abszolút nem mutat. Le is szereltem róla, nem tetszett abszolút, és így már tűrhetőbb volt, de így is csak 1x volt rajtam, aztán kivágtam a kukába.
A karkötő a 2. ami fogjuk rá, hogy jó, bár elképesztően hosszú, és a kapcsot alig lehet becsatolni. Emellett eléggé idegesítő az oldalán lelógó hossza, amit mint írtam elég hosszú, ezáltal zavar a mozgásban.


Mindent összevetve: hát basszus. Nekem az oldallal semmi bajom, mint írtam előzőleg nekem csak pozitív véleményem volt, no, de most...
Mindegy is, legközelebb megírom a csajnak, hogy inkább választok én, adjon egy keretet amin belül mozoghatok, és akkor mondjuk csak 1 dolgot rendelek, de az legyen normális, és az én stílusomnak megfelelő.

Ha esetleg nézelődni akartok az oldalon itt a link, hátha Ti kifogtok pár szépséget :)

http://www.bornprettystore.com/


Ti rendeltetek már erről az oldalról? 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése