2015. október 16., péntek

Rival De Loop Young - XXL Rose paletta teszt

Belőlem is, mint sokunkból nagy izgalmat váltott ki, hogy a Rival De Loop Young is kijön egy Lovely Nude palettához kísértetiesen hasonlító palettával. Jómagam is birtoklom az utóbb említett palettát, ezért voltam rá nagyon kíváncsi, hogy egy szinte ugyanúgy kinéző, és ugyanolyan árban lévő paletta vajon mit tudhat, van e annyira jó, mint a nagy testvére.

Szerintem nagyon furcsa, hogy egy cég megengedhet magának ehhez hasonlót, hogy ilyen szinten koppintja külsőleg a másikat, de jobban belegondolva szinte biztos, hogy együttműködésben vannak valamilyen szinten.

De nézzük is a lényegi részét a dolognak. Milyen is, mennyiben tér el vagy hasonlít a Lovely-hoz. 899 forintos ajánlott fogyasztói áron érhető el a Rossmann üzletekben, nekem a Glamour napok alkalmával sikerült -25%al olcsóbban hozzájutnom.
Engem a színek fogtak meg leginkább, és az, hogy ennyire olcsó csak rátett egy lapáttal, hogy valóban megvegyem.



Vannak benne naturálisabb, fényesek, matt,-és gyöngyházfényű színek is. Nekem 2 kedvencem van, mindjárt el is mondom miért.

A színek nagyon szépek, szerintem jól össze lettek válogatva. Viszont azt kell mondjam, hogy mérföldekkel alább van a minőségük, mint a Lovely palettának. Ettől még használhatóak, de az ecsetet jóval többször bele kell mártani a színekben, hogy azt kapjuk amit mi szeretnénk. A két kedvencem a középen található lila, és a téglavörös. Ezek pigmentáltak a legjobban, valamint a fekete, és a szélső sötétbarna.
A csillámos színekkel sincs akkora probléma, megszeretném említeni, hogy ennyi pénzért azért ne várjunk csodát. Ehhez viszonyítva a dolgokat, ár-érték arányban egy szuper palettáról beszélhetünk még így is. A 2 legnagyobb kakukktojás a legvilágosabb fehéres, és a matt barna szín. Ezek alig pigmentáltak, nagy nehezen, applikátorral lehet csak belőlük egy kis színt kinyerni.

A swatch-okat applikátorral csináltam, az alap nélkül.





Úgy vettem észre, hogy balról-jobbra a színek minősége egyre jobb, lehet mert egyre sötétül, vagy nem tudom milyen koncepció alapján kerültek bele így a színek, de szemmel láthatóan a jobb szélső színek mennyire intenzívek, míg a 3 bal szélső elég szomorkás eredményt nyújtott.


Mindent összevetve szerintem ez a paletta drogériás viszonylatban egy elég jó áron lévő, és ahhoz képest elég jó minőséggel rendelkező paletta.
Ajánlom azoknak akiknek van arra idejük és energiájuk, hogy picit többet elpepecseljenek a sminkjükkel azáltal, hogy a színekbe többször kell belenyúlni, hogy kicsikarhassuk belőlük a megfelelő intenzitást.



Ti próbáltátok már? Felkeltette az érdeklődéseteket? 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése