2015. október 22., csütörtök

Juicy Couture - Viva La Juicy parfüm | TESZT

Egy újabb parfüm teszttel jöttem Nektek. Régóta kinéztem ezt az illatot, és egy tavalyi rendelésnél mintát is kértem belőle, mert nem tudtam milyen illata lehet, pedig sok külföldi guru magasztalta az egekig ezt az illatot. Mivel Magyarországon nem lehet kapni, mármint drogériákban nem, ezért csak ezen az úton tudtam megszagolni milyen is lehet, egyáltalán tetszik e. Nem akartam látatlanba megrendelni, hiába olyan cuki a csomagolása, féltem, hogy egy nagyon gagyi, édes, szirup illatot kapok majd.

Hál Istennek nem ez lett, mikor megszagoltam a mintát egyből tudtam, hogy az enyém lesz egyszer. Igaz kellett hozzá 1 év, mert mindig más parfümöt vettem meg helyette, de legutóbb mikor rendeltem már gőzöm nem volt milyen parfümre is vágyom, és aztán megláttam, hogy akciós és egyből meg is rendeltem. Teljes nevén a Juicy Couture Viva La Juicy parfümöt.




Akciósan 14.900 forintba került, ami elsőre soknak tűnhet, de ezért az összegért a legnagyobb kiszerelést, azaz 100 ml-t kapunk.

De lássuk is mi a véleményem róla :)

Illata: Kellemesen édes, csajos, hétköznapi, felvidító illat. Az embernek már a viselésétől jobb kedve lesz, hát még az üvegétől :) A vanília mellett karamella, dió, mandarin és jázmin is megtalálható az illatjegyei között.

Kiszerelés/ár: 100ml, akció nélkül 16 ezer ft.

Tartósság: Rajtam közepesen tartós, nem egy Bvlgari vagy egy D&G, de hétköznapokra tökéletes.


Hogy kinek való ez a parfüm? -Szerintem mindenkinek aki szeretne egy kis bájosságot, csajosságot az életében. Nem az a szexi, csábító illat, ellenben egy valóban kellemes, friss, gyümölcsös illat.


Ti szagoltátok már? Hallottatok már róla?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése