2015. október 14., szerda

Ziaja Sensitive Arckrémek

Már kb 2 hónapja tesztelem ezt a 2 Ziaja terméket, végre sikerült kialakítanom róluk egy kerek véleményt. Tesztelésre kaptam őket, és amellett, hogy szerintem én már megtaláltam a tökéletes nappali és éjszakai hidratálót nagy örömmel kezdtem használni őket.



Csomagolásuk számomra picit szokatlan, én megszoktam a tégelyes krémeket, és úgy gondolom azokat könnyebb is 100%-osan elhasználni, míg ezekből csak úgy lehet kinyerni az utolsó cseppet is, ha szétvágja az ember.



A nappali krémmel kezdeném az "elemzést", hisz azt valamivel többször használtam.
Mindig is a nappali hidratálás híve voltam, nagyon ritkán kb 1 héten 1-2x használtam éjszakai krémet, biztos ami biztos alapon. Ez a krém szuper volt smink alá, gyorsan beszívódott, nem hagyott zsíros érzést, hidratált, bár még mindig úgy gondolom, hogy az általam oly kedvelt Yves Rocher krémemet nem sikerült legyőznie.
Hihetetlenül kevés kell belőle egyébként, eléggé folyós állaga van, ez az a típusú krém amiből könnyen megeshet, hogy sokat visz fel az ember a bőrére. A Ziaja webshopban az ajánlott fogyasztói ára 1495 forint. Ennyit mindenképp megér, használtam már ilyen árban lévő arckrémet, és annál ez sokkal jobbnak bizonyult.



Az éjszakai krémet, mint fentebb említettem nem használom/használtam mindennap. Valahogy az én bőröm nem igényli az ilyen mértékű hidratálást. Szeretem ha van a fiókomban egy éjszakai krém azért, ebből is van egy bevált Garnierem, és szintén azt mondom, hogy ennek sem sikerült leköröznie azt. Ez is szintén könnyedén beszívódik, és a nappalihoz hasonlóan kevés kell belőle.



Mindkettőnek semleges, krém illata van. Mivel 0% alkoholt, parabént, és illatanyagot tartalmaz érzékeny bőrűek is előszeretettel használhatják, nem fog irritációt okozni.


Összességében egy szuper alacsony árkategóriás hidratálóról van szó, 50 ml-es kiszerelésük abszolút megérik a maguk durván 1500 ft-os árukat.



Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek a Ziaja termékekről? 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése