2016. február 15., hétfő

Blistex | Hidratálás, csillogás, puhaság..

A Blistex háza táján is megjelent pár újdonság, és azok között a szerencsések között voltam, akik ezt kipróbálhatták első kézből.

3 termék érkezett hozzám, és nagyon nagy lelkesedéssel álltam nekik a tesztelésüknek.


A Blistex egy 1947-ben alapított amerikai márka, mely ajakápolók gyártására szakosodott.  Ma a márka termékeit a világ több mint 80 országában árusítják.
A Blistex kínálatában többek között regeneráló ajakápolót, masszírozó ajakápolót, nyugtató ajakápolót találunk.


Az első amit kipróbáltam -tippelj- az a színezett ajakápolójuk volt. Megdöbbenve tapasztaltam mennyire erős színe van, ahhoz képest...Sokkal jobban megszerettem, mint a Baby Lipseket. Sokkal erősebben hidratál, tartósabb, nincs fura érzete mikor az ajkaimon van. Egyszóval: csodás.

A klasszikus tekerős, átlátszós verzió az all time favorite, hiszen ez már régóta a boltok polcain van, és akárhányszor extrém cserepesre fújta a szél az ajkaimat, őt vettem elő, hogy segítsen orvosolni.
Még mindig ugyanaz a szuper formula, 1 éjszaka alatt enyhíti a húzódást, és puhítja az ajkakat.

Ami a legnagyobb újdonság volt, az ez a nyugtató krém, amit, hogy őszinte legyek nem tudtam elviselni, ezért nem én, hanem G. tesztelte nekünk.
Az utóbbi időkben neki valami brutális módon kiszáradt a szája, nem is értettük, hogy lehet valakinek ennyire. Sajnos az időjárás is hozzájárult ehhez, plusz még az is, hogy nem iszik elég folyadékot. Lényeg, hogy 2 nap alatt, vagyis 2x-i használat alatt csodásan rendbe tette az ajkait.
Nekem nagyon nem tetszik benne ez a nagyon erős, mentolos "íz", vagy illat. Ezért is nem kentem fel az én számra, és nem én teszteltem. Sajnálom, de utálom a mentolos dolgokat, ennek pedig elég erős illata/íze van.
Ez persze nem von le az értékéből, hiszen jól szuperál, életmentő segítség cserepes ajkakra.



A Blistex márka eddig is, de biztos vagyok benne, hogy ezután is nagy kedvencem lesz.

Ajánlott fogyasztói áruk:

Blistex Lip Brillance 3,7 g: 499,-  Blistex ajaknyugtató krém: 499,- Blistex Classic: 399,-


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése