2016. február 22., hétfő

Crest 3D Radiant Mint | A tökéletes fogfehérítő fogkrém?!?!

Évek óta szerettem volna már kipróbálni ezt az amcsiban annyira hírhedt Crest 3D márkát, de sajnos csak online lehetőség van arra, hogy beszerezze az ember, így nagyon sokáig hezitáltam megrendeljem e.

Nem is értem miért, hisz nem drága. Egy normálisabb fogkrémért manapság már igencsak elkérnek több ezer forintot, és ez még csak 2 ezer sincs, úgyhogy legutóbb mikor nézelődtem neten, és megláttam, akkor azt mondtam: most vagy soha.

Több fajta van, nekem a Radiant Mint van meg, de nagyon izgatja a fantáziámat a többi is.


Mikor elkezdtem ehhez a bejegyzéshez vázlatolni elgondolkoztam, vajon milyen a jó fogkrém. Vajon mivel lehetne egyáltalán kifejezni, ha egy fogkrém annyira jó. 
Azért lenne jó, mert fehérít? Vagy mert friss lesz tőle a leheletünk egész nap?

Én úgy vettem észre, és számomra az a jó fogkrém, amely nem teszi érzékennyé a fogaimat, illetve az ínyemet. Kellően tisztít, szép "fényesek" lesznek tőle a fogaim, és az, ha még fehérít is az már csak hab a tortán.
 Sajnos nekem genetikailag eléggé sárgák a fogaim, pedig nem iszom rendszeresen kávét, vagy bort. Évek óta küzdök ez ellen. Voltam már fogfehérítésen, ami kutyagumit se ért, bár kozmetikain fehérítés volt, nem orvosi, de nagyon megbántam.

Azt kell mondjam, hogy ez a termék nem fog csodákat tenni a fogainkkal. Nem lesz tőle 10 árnyalattal, talán optikailag 1-2 árnyalattal. VISZONT! nagyon egészséges kinézetű, sima felületű fogakat lehet vele elérni napi 1-2x használat mellett.
Nem lett tőle érzékenyek a fogaim. 

Sokat vártam tőle, bevallom őszintén, de nem csalódtam. Igazából tudtam jól, hogy egy fogkrém nem fog nagy változást hozni, viszont annyiban mindenképp jó volt, hogy nem lett a használata mellett elszíneződöttebbek a fogaim, pedig pont abban az időszakban, mikor használtam elég kemény napjaim voltak. Suli..munka..stb. 

Mindent összevetve, én azt mondom, hogy az egyik legszuperebb fogkrém amit valaha használtam, és 100%, hogy újra fogom venni. Nagyon szerettem ♥




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése