2016. február 3., szerda

Ziaja termékek a görcső alatt...

Talán már van 2 éve is, hogy legelőször megismerkedhettem ezzel a márkával, és azóta folyamatos és állandó tagjai a fürdőmnek, hiszen egy szuper, és nem utolsóképp olcsó márkáról van itt szó.

Legutóbbi tesztalanyaim 2 tusfürdő volt, illetve egy testradír. Nagy lelkesedéssel vetettem bele magamat a tesztelés hosszadalmasabb folyamatába, de végre sikerült egy kerek, összetett képet, és véleményt alkotnom róluk.



Kezdeném is a tusfürdőkkel, hiszen ebből kettőt is kaptam, vagyis választottam.
Talán a legismertebb vonal a kakaóvajas termékcsalád, eszméletlen finom illatuk van, nem volt kétség, hogy őt fogom választani, hiszen szó szerint falnivalóan jó illata van.
A másik tusfürdő a selyemmel dúsított darab volt, aminek, hogy őszinte legyek nincs sok illata, olyan semleges, ami persze nem baj, sőt. Nagyon sokan a kevésbé erős illatok után keresgélnek. Nekik ez telitalálat lehet.

Mindkét tusfürdő jól habzik, kellemes, nem túl folyós állaguk van, nem szárítják a bőrt. Illatuk-ebben az esetben csak a kakaóvajasé- fürdés után is megmarad a bőrön.



A testradír számomra az abszolút kedvenc, vagyis a kedvencek közül is a legnagyobb kedvenc. Én ilyen jó radírral még nem találkoztam. Nagy, viszonylag "durva" szemcséket tartalmaz, érzékeny bőrűeknek ajánlom, hogy keveset, és óvatosan használják.
Az én bőröm viszont igényli az ilyen erős radírozást. Általában 3-4 naponta szoktam használni a tusfürdő felvitele után - bár ez is tusfürdőként van aposztrofálva, de ezzel nem tisztul meg a bőr úgy igazán, ezért nem is említem ezen a néven- és csodákat művel a bőrömmel.
Selymes, puha lesz tőle a bőröm, és utána csak úgy szívja a bőröm a hidratálót - az elhalt hámsejtek sokszor megakadályozzák a hidratálókrém teljes beszívódását.

A tusfürdők 500ml-es kiszerelésben, a testradír 200 ml-es kiszerelésekben elérhető a drogériákban és a http://www.ziajashop.hu/ weboldalon.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése