2016. február 10., szerda

Tavaszváró illatorgia a Chloétól..

Itt a tavasz itt a nyár!!! Na jó, sajna még nem. DE! elhoztam ma Nektek egy remek tavaszváró kis "csodát" amely ha gondolatban is, de elhozza nekünk a várva várt jó időt, a virágba borult tereket, és talán a szerelmet is azoknak, akik még várják a szőke herceget fehér lovon, vagy a barnát gyalog :D

A Chloé Love Story 2014 Szeptemberében debütált a Chloé háznál. Nekem picit fura az időzítés, hisz egy ennyire virágos, és ennyire friss illat mért nem tavasszal jelenik meg (?)
De ez már csak az én megfigyelésem, lényegi dolgokat nem befolyásol...





Maga az illat egy eszméletlenül tiszta, virágos, és, mint fentebb írtam, egy tavaszváró illat. Citrusos, rengeteg zöld jegy jellemzi, emellett fő alkotóeleme a narancsvirág.
EDP, azaz magas koncentrációjú illatanyagot tartalmaz. 3-8 óráig érződik az ilyen titulusú parfüm, de ez konkrétan akár 12 óráig is érződik az ember bőrén.
A Chloé parfümökre ez felettébb jellemző, én még nem találkoztam olyan illattal tőlük ami nem lett volna extra tartós.

A bőrön selymes, elegáns illata van, elég belőle 2-3 fújás, és az egész napodat bearanyozza. Sajnos nekem nincs teljes kiszerelésem belőle, azonban jelenleg akcióban fut az iparfüméria webáruházban, és nagyon sanszos, hogy Ő lesz a legközelebbi kiszemeltem amit megveszek, és ezzel fogom végig randalírozni a tavaszt, és a nyarat.



30,50 és 75 ml-es kiszerelésben kapható. Jelenlegi akciós ára a legnagyobb kiszerelésnek 16.900 forint. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése