2016. július 13., szerda

Avon Gel Shine körömlakk | Mint to be & Emerald City

A mai posztban 2 körömlakk lesz az alanyom, mégpedig 2 Avon körömlakk amikkel már megjelenésük óta nagyon szemeztem...(nem konkrétan ezekkel az árnyalatokkal)

Nem újdonság, lassan minden márka kijön egy gél hatású körömlakkal, de valahogy az Avon nekem mindig hihetőbbnek tűnt, mint bármelyik másik márka ebből a szempontból. A sima körömlakkjukat imádom, egyedül a gyorsan száradóval nem vagyok megelégedve...vagy mondhatnám, hogy abszolút nem, és nem állna messze az igazságtól.



A kedvenc körömlakk színeim a rózsaszínes, pirosas, barackos színek. Ez a két szín eléggé távol áll tőlem, főleg a sötétebb szín. DE még így is, ennek tudatában rengetegszer felkentem őket az utóbbi időben. Szuperül passzolnak egymáshoz a színek, külön-külön, és a kettőt együtt is sokszor viseltem.



Az ecsetük nem lett a kedvencem, szerintem túl merev, és meglehetősen könnyű velük csíkosan felvinni a lakkot. Nagyon kell vele vigyázni.
Viszont gyorsan száradnak, és egy rétegben is szépen fed mindkettő.

Finishük eltérő, ami tök fura. Nekem az "emerald city" jóval fényesebb, és gél hatású, mint a "mint to be".

Tartósságuk nem kiemelkedő, nálam a 2. napon már elkezdtek lepattogni. Ami az én körmeimen nem rossz, volt már, hogy felkenéstől számított 3. órában már egy lakk pattogzott, úgyhogy tekinthetjük ezt jónak. (Főleg az én körmeimen.)


Összességében nem igazán nyűgözött le. Átlagos, a színek szépek...és ennyi. Nem volt érzékelhető különbség egy sima lakk, és e között.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése