2016. július 26., kedd

Clinique Moisture Surge Hidratáló Arckrém

Az egyik legnehezebb megfelelő hidratáló krémet találni...szerintem. Én évek óta kísérletezgetek, és hol bevált egy, hol kukában landolt egy.

Az utóbbi időkben megnehezítette a keresést, hogy szerettem volna áttérne a kellemesebb összetevőket tartalmazó krémekre. Hát mit ne mondjak, nem egyszerű feladat. Nagyon sok krém tele van rakva parfümmel, ami nekem az első számú közellenségem. Rengeteget olvastam, keresgéltem, és úgy tűnik megtaláltam az igazit. Mármint értitek. AZ igazit. :)

Már odáig jutottam, hogy azt mondtam, nem érdekel mennyibe kerül, ha tényleg jó, beválik, és hosszú távon sem tesz kárt a bőrömben akkor számomra minden pénzt megér. Nem a legdrágább kategória, de azért egy Niveánál vagy egy Yves Rochernál drágább.

A Clinique Moisture Surge arckrémje mellett döntöttem, mint az már a címből kiderülhetett. Lassan 2 hónapja, hogy használom, így úgy érzem mindent eltudok róla mondani amit meg kell.



Minden bőrtípusra ajánlott. Az ilyen krémek általában egyikre sem jók :D DE, ez valóban tökéletes a zsíros bőrűeknek is, és elegendő hidratáltságot nyújt a száraz bőrre is. Géles állaga miatt egyszerűen fantasztikus érzés használni nyáron (is). Könnyen beszívódik, kb 10 mp alatt szinte beissza a bőr. Nem hagy ragacsos érzést, és nagyon kevés elég belőle.

Száraz-kombinált bőröm van, és áldom a fejlesztőket akik ezt kihozták. Tökéletes rá sminkelni, egész nap érzem, hogy hidratált a bőröm.

Kevés dologra mondom azt, hogy minden pénzt megér, és ha duplája lenne még akkor is kifizetném azt az árat érte, de ez olyan. Az 50ml-es kiszerelés jelenleg 8650 forint online, márkaszaküzletben pedig kb 9500 ft.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése