2016. július 8., péntek

Betty Barclay - Pretty Butterfly parfüm | Avagy amit soha ne vásárolj meg!!!

Rég volt ennyire negatív poszt a blogon, de állok elébe. Remélem sikerül kerek, egész véleményt formálnom erről a koránt sem szeretett termékről, ami életem első Dm kedvencek dobozában lapult.



Elsőre nekem a márka, a név, és úgy umblock nem mondott semmit a név, hogy Betty Barclay. A csomagolása engem megfogott, hiszen gyönyörű. Összhangban van a nevével.

Ám bár ez semmit sem jelent, mint tudjuk, ne a külső alapján ítéljünk. Maga a termék 20 ml-es, EDT, ajánlott fogyasztói ára 5899 magyar forint.



Az illata először nem tetszett, nem vagyok hozzászokva az ennyire friss illatokhoz, de ahogy szaglászgattam egyre inkább megtetszett. Kellemes, friss, pillekönnyű. A tökéletes nyári parfüm lehetett volna. Picit nekem hasonlít a Versace Bright Crytalhoz, csak ez jóval harsányabb, és fanyarabb, mint a Versace.

Szóval az illatával sikerült megbarátkoznom, és szinte, már-már el tudtam képzelni, hogy meg is szeretem. Azonban amit nyújtott tartósság ügyileg az kritikán aluli.

Annyira vizes löttynek tűnik, és úgy gondolom az is, hogy szavak nincsenek rá. Csak lestem az árát, hogy mi kerülhet ennyibe ezen. Hát persze...a név.

Magamra fújtam, éééés konkrétan nem érződött 15 perc múlva rajtam semmi. Híre, nyoma sem. Mintha vizet fújkáltam volna magamra. Elég drága vizet.

A nap folyamán számtalanszor kellett magamra fújnom, ami felettébb bosszantó volt. Ha ránézek kiver a víz, és felszökik a vérnyomásom. Nem adtam ki érte a teljes, 5900 forintos árát (hiszen fentebb említettem egy meglepetés csomagban volt benne, bár mondjuk azért is fizettem), de mégis úgy gondolom, hogy ezt egy 500 forintos parfümtől várná el az ember, nem egy ennyire túlértékelt parfümtől.


Kíváncsi vagyok. Mit gondoltok? Esetleg próbáltátok már? 




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése