2016. július 10., vasárnap

Avon Nutraeffects Miracle Glow arcolaj | Avagy a tökéletes olajok egyike?!?!

Mindig kacérkodtam azzal a gondolattal, hogy véglegesen beépítek egy arcolajat a napi arcápolási rutinomba, de nagyon sokáig nem találtam meg azt a terméket, ami méltó lett volna erre.

Mikor az Avon kijött ezzel a termékkel pont egy nagyon kellemes Nutra effects szerelemben voltam (Nutra effects  kétfázisú sminklemosóval :P), és arra gondoltam, hogy ennek az új arcolajnak adnom kell egy esélyt.

Milyen jól tettem...



Talán nem a legjobbkor kezdtem vele kísérletezgetni, akár mondhatjátok ez is, ugyanis nyáron nagyon sokunk bőre átvált zsírossá, fénylővé, és legkevésbé sem tudnánk az izzasztó melegben egy arcolajat elviselni a bőrünkön. Ez érthető, és ugyanígy voltam vele, de annyira izgatott voltam, hogy senki sem tudott megállítani, hogy a 35 fokos melegben felavassam.

5 értékes olajat, és E vitamint tartalmazó olaj, szuper könnyű, segít abban, hogy táplált, hidratált legyen a bőr, amellett, hogy feszesíti, és üdévé varázsolja az arcbőrt.
Segít a kollagéntermelésben, erősíti a bőr védőrétegét.

Nagyon egyszerű használni a pipettás kialakításának köszönhetően, könnyű állaga van, jó érzés a bőrnek. Nem tömíti el a pórusokat, beszáradásig nem nehezíti el a bőrt.

Estére javasolt használni, elalvás előtt bemasszírozni a bőrbe. Nem hagy olajos réteget a bőrön, így enyhén zsíros bőrűeknek is ajánlott. Ránctalanító hatását én személy szerint nem vettem észre, nem is hiszem, hogy hivatott erre ez a termék.

Nekem megváltás volt használni mikor húzódott, feszült a bőröm, illetve rendszeresen kiszárad az orrom körül a bőr, amit szuperül tud kezelni ez az olaj. Nem túl tolakodó, kellemes illata van, számomra nem zavaró.

Összességében: Én nagyon megszerettem, bátran tudom javasolni szinte minden bőrtípusra (talán extrém zsíros bőrűeknek érdemes előtte csak egy mintát kipróbálni, azután megvásárolni).
Imádom benne, hogy nem érződik a bőrön felvitel után. Az én bőrömnek kell 10-15 perc míg teljesen beissza, de ez idő alatt tényleg úgy érzem, mintha nem is lenne rajta semmi, abszolút nem fuldoklik alatta a bőröm.

A 30ml ajánlott fogyasztói ára 1899.- 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése