2016. április 17., vasárnap

A highlighterek highlightere | thebalm Mary Lou-Manizer ♥

Ha mondani kellene olyan sminkterméket amire a világ összes pénzét eltudnám költeni akkor nagyon nehezen tudnék rá választ adni, hisz mindent imádok. Az alapozókat, a pirosítókat...egyedül talán a szempillaspirálok azok amik hmmm abból nem tárazok be 82 félét.

Régóta kinéztem már magamnak pár drágább kiemelő púdert, de valahogy mindig fájt érte a szívem, hogy kiadjak értük annyi pénzt. Milyen butus voltam, akkor még nem tudtam mitől fosztom meg magam.

Nem volt kérdéses, hogyha rászánom magam akkor melyik lesz az első kiszemelt amit beszerzek. A thebalm Mary Lou highlighteréről rosszakat nem olvastam. Mivel sajnos nem tudtam hol kipróbálni, mert sajnos itthoni drogériákban, ha jól tudom nem fellelhető, így látatlanban...bízva a sok jó véleményben megrendeltem hát online.

Én a Pinkpandáról rendeltem, mert akciós volt, de egyébként normál áron az iparfümérián éri meg jobban.


Imádom a csomagolását is. Szerintem eszméletlenül egyedi, és különleges. Masszív is, így abszolút táska barát, simán merem "dobálni".
Emellett viszonylag nagy mennyiségről van szó. 8,5 gr-ot kapunk a 6090 forintos áráért, ami szerintem örök élet meg egy nap...még ha minden nap használjuk akkor is.

Kicsit féltem, hogy aranyos színe van, én eddig az ezüstösebb kiemelőkhöz szoktam, de nagyon hamar megszoktam, és arcon fel sem tűnik igazán. Nem lesz tőle millió dolláros, aranyban úszó fejünk :)
Vagyis millió dolláros lesz :P, de nem lesz tolakodó, és nem fog 5 méterről sütni rólunk, hogy itt valami turpisság van a dologban.


Sajnos a képek minősége nem az igazi, ez azért is van, mert a végén rájöttem, hogyha telefonnal fotózom akkor jobban átjön a valódi színe, míg ha a gépemmel csinálom úgy nagyon elveszik benne a ragyogás, és a szín.



A textúrája eszméletlenül krémes. Szinte beleérintem az ujjam, vagy az ecsetem és bumm. Nagyon szépen elterül az arcon, öröm vele dolgozni.

Nem porzik, nem hullik. Az ecsetről csak arra a helyre kerül a termékből ahová mi akarjuk. Én általában a pirosítóm felé szoktam használni, a halántékomra, az orrnyergemre, és a szám feletti kis bemélyedésre.

Egyetlen negatívuma van, ami nem is igazán negatívum, inkább annak a függvénye, hogy mennyire vagyunk rutinosak a használatában...mégpedig, hogy nagyon könnyen túlzásba lehet vele esni. Főleg, ha nem megfelelő ecsettel dolgozunk. Én most úgy vettem észre, hogy a legyezőecset a legjobb választás hozzá.


Az eddigi highlighteres tapasztalataimból kiindulva magabiztosan kitudom jelenteni, hogy ez az egyik legjobb, amit valaha próbáltam. Minden fillért megér. Érdemes rá beruházni. :)


3 féle árnyalatban kapható egyébként. A gyártó odafigyelt arra is, hogy minden bőrtípushoz elérhető legyen egy kiszerelés. A Mary Lou a legvilágosabb, mely fehér, enyhén barna bőrre ajánlott.
A Cindy Lou és a Betty Lou már sötétebb nála, és más fényük is van. A Cindy-nek rózsaszínesebb, míg a Betty-nek inkább bronzosabb fénye van.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése