2016. április 13., szerda

Avon Nutra Effects Kétfázisú Sminklemosó

Avon sminklemosók közül eddig 1 terméket próbáltam ki még réges-régen. Azt hiszem egy krémes verziójú volt, ami egy időre elrettentett attól, hogy a márka hasonló termékei közül bármit is kipróbáljak, annyira szörnyű volt.

Azóta eltelt vagy 4 év, és most beadtam a derekamat, hogy kipróbáljak egy újdonságot a márkától.

Az Avon Nutra Effects termékcsalád kijött jó pár újdonsággal mostanában, és ahogyan azt olvastam eléggé utolérték más márkák termékeit, ugyanis nagyon sokan megvannak elégedve a fejlesztésekkel.
Igen, én is.

Az első használattól kezdve megszerettem ezt a terméket, ugyanis nagyon szépen távolítja el a sminket, jobban is, mint egy micellás víz a véleményem szerint. Úgy vettem észre, hogy tovább tart vele lemosni a sminket egy picit, de egyértelműen szebben távolítja el azt, beleértve a vízálló sminktermékeket is.



Az olajos rész hamar összekeveredik a sima résszel, nem irritálja a bőrt, sem a szemeket. Még ha belekerül egy kicsi akkor sem csípi a szemet. Nagyon rövid ideig hagy maga után zsíros réteget, de úgy vettem észre, mintha beszívná a bőr a felesleges olajat, ezáltal még hidratálná is a bőrt. Főleg a szemkörnyéket. Érdekes, ugye? :)

Pár formaság erejéig még megemlíteném, hogy parabén, színezék és szappanmentes. Kevés is elég belőle.Minden bőrtípusnak megfelelő.


Röviden tömören ennyit tud, és ezért szeretem ezt a terméket. :)


Köszönöm, hogy elolvastátok.



Anikó






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése