2016. április 7., csütörtök

got2b made4mess hajformázó spray | A tartós frizura alappillére?!?!

A got2b made4mess hajformázó spray szabadjára engedi a benned rejlő művészt a kócos és bozontos stílusú formákért...

Még a blogger boxomban lapult ez a termék, amire az első pillanattól kezdve borzasztó kíváncsi voltam, ugyanis nekem az a fajta hajam van ami mindent egyből kirúg magából, legyen az göndör vagy egyenes, igazából tök mindegy, mert a végeredmény mindig egy semmilyen vállalhatatlan frizura lesz.

Mivel nem használok formázásra csak lakkot, mert pl a habot annyira nem szeretem, így nagy lendülettel kezdtem ezt próbálgatni, és reménykedtem, hogy ezzel a termékkel majd egész nap tartós lesz a frizurám.



Nagyon tetszik a csomagolása, és a fújókáját is egy álom használni, nem sprickol szanaszét, nem köpködi, hanem szépen egyenletesen fújja a terméket.

Nekem eléggé vékony szálú, és lelaposodásra hajlamos hajam van. Nagyon meg kell válogatnom milyen termékeket használok rá. Ezzel is voltak problémáim, de mikor megtaláltam a tökéletes mennyiséget amellyel működik a hajamon utána már nem volt vele gond.

Ha túl sokat visz fel belőle az ember 1 adott tincsre/részre akkor képes becsomósítani, és nagyon csúnya lesz a végeredmény. Ki kell kísérletezgetni, hogy nekünk mennyi is az elég, és ha azt megtaláltuk akkor a kedvencünkké válhat.

2 titka van annak, hogy az ember megszeresse szerintem. Az egyik, hogy viszonylag messziről kell fújni, a másik pedig, hogy nem szabad sokat -mint azt már feljebb említettem-.

Egyébként szerintem egy nagyon jó termék. Sokkal szívesebben használom göndörítés előtt, mint pl egy hajhabot amitől szinte törni lehet a tincseket annyira bekeményíti a hajat. (legalábbis én még nem bukkantam rá a tökéletes habra)


Egy próbát megér, aki szeretné, hogy a frizurája tartósabb legyen annak tudom ajánlani göndörítéshez, de egyenesítéshez is egyaránt.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése